abimin arkadaşı hakan

Slm ben esin 16 yaşında 1,60 boylarında 70 kilo esmer balık etli bir kızım bursada yaşıyoruz ve 2 kardeşiz abim 17 yaşında 1,79 boylarında falan adı ersin abimin hakan diye bir arkadaşı var ufaklığımdan beri ona aşığım ama çook yakışıklı ve çekici neyse biz her yaz tatilinde kurşunluya gidiyoruz tatil yapmaya orda yazlığımız var abim yazın 2.haftasında hakanı bizde kalmaya çağırdı oda tamam dedi ve bize geldi kalbim yerinden çıkacak gibiydi 2 hafta bizde kalcaktı neyse beraber yüzmeye gittik falan ilk hafta güzeldi ama 2. hafta ona olan duygularım depreşti ve bir gece yatağının yanına gittim herşeyi göze almıştım eğer kalkarsa ona iç çamaşırımı burda unuttunğumu söyleyip gidicektim süyenimi çıkardım ve yatağının altına koydum anlamasın diye sonra yanına geçtim allahım üstü çıplaktı o vücut neydi öğle altında bi tek boxer wardı ve çoook sexiydi kollarına atlıcağam geldi ama yapamazdım biraz kiloluyum diye beni kabul etmemesinden korktum ve biraz saçlarını okşadım çook güzeldi onunla yamak için herşeyimi verirdim o benim hayallerimin prensiydi neyse sonta biraz erkeklik organıyla oynamak istedim hemen dikildi daha dokunduğum an neyse yatağından kalktı ve bana ne yaptığımı sordu bende dona kaldım birden pipisinin açık olduğunu gördü beni annemlere söyliceni şikayet etçeni söyledi ve korktum ama onunda beni biraz olsun istediğini fark ettim artık başka şansım yoktu ona kendimi wericektim dudaklarına yapıştım oda iri göğüslerimi yalamaya başladı ama hemen donumu çıkarmak istedi ben bakire olduğumu söyledim ve olmaz dedim oda gece boyunca benle konuşmadı suratıma bile bakmadı şimdi beni tahdit ediyor annemlere söylicekmiş o gece olanları ltfn sex yapmayı sevenler şu aptalı ikna edin size adresini vercem [email protected]

Farklı Bir Sex Hikayesi

  • Piknikte Abimin Arkadaşı Beni Becerdi Ben liseyi yatılı okuduğumdan dolayı ailemden uzak kalmıştım. Tatillerde ailem beni çok özlediğinden dolayı her istediğimi yapar diğer kardeşlerimin pabuçları dama atılırdı. En büyük abimin çok geniş bir çevresi vardı. Ve hafta sonları pikniğe gideceğini duydum. Bende gitmek istedim. Bana gelemezsin erkek erkeğe gideceklerini söyledi. Ben çok üzüldüm. Beni çok özlediklerinden suratımın asıldığını görünce annem abime kızdı ve kardeşini de götür dedi. Durum böyle olunca da abim de dayanamadı hemen tamam sende gel dedi. Çok seksi olduğumdan abim bana düzgün kıyafet giyeceksin dedi. Abimin arkadaşlarını azdırmamdan korkuyordu. Tamam dedim eşofman giyindim. Bir badi giyindim. Meme uçlarım çok dik olduğundan meme uçlarım görünüyordu. Pikniğe gittik. Ben sessizce oturuyor abimi ve arkadaşlarını izliyordum. Çok hoşuma giden bir arkadaşı oldu. Çok seksiydi. İki arkadaşı da resmen beni gözleriyle sikiyordu. Ben beğenilmekten çok hoşlanıyorum. […]
  • sevgilimin arkadaşı cereniii…. meraba daha önce tuğbayı ilk kez nasıl siktiğimi yazmıstım simdide onun arkadası cereni siktimi anlatacağım.biz arkadaslarla eve çıkmıştık ve ev çok pisti cerende tuğbayla evi temizleriz dediler bende tamam yardım ederim size ağır işlerde dedim kabul ettiler ceren o gün temizliğe dar bi kot ve altına atlet giymeden gelmişti eğildikçe hem gögüsten hem götten sürekli frikik veriyordu ben baslarda bakmayım görür felan diye gözümü kaçırmaya basladım ancak daha sonra onun tas gibi ve bembeyaz vucutunu görünce dayanamadım ve ister istemez peşinde gezmeye basladım gün boyu onun frikikleri izledim hiç oralı olmuyo gibi duruyodu ancak baktığımı görüyo ve kapatmıyodu bazen tuğba farketip kapatıyodu iyiki ona hiç yakalanmadım onları evlerine götürmek için temizlik bitince cıktık ilk önce yakın olduğu için tuğbayı eve bıraktım daha sonra cereni bırakacaktım ancak ceren yoldayken telefonunu temizlik yaptığımız evde unuttuğunu söyledi geri dönüp […]
  • karşı komşum hakan Karşı Komşum Hakan Merhaba. Ben 23 yaşında üniversite öğrencisiyim. Adım Efe. Yaklaşık 2 yıl önce hiç unutamadığım bi olayımı anlatmak istiyorum. Karşı komşumla arasıra tuz, yağ alışverişinde bulunurduk. Bu alış verişler esnasında komşumla samimi olmuştuk. Birbirimize gelmeler gitmeler başlamıştı. Başlarda çok masum havadan sudan geçen muhabbetlerimiz daha sonraları karılardan kızlardan açılmaya başlamıştı. Ben içimde sürekli erkeklerle sex yapmanın daha doğrusu erkeklerin altına yatmanın nasıl birşey olduğunu çok merak ediyordum. Yine komşumun bana misafirliğe geldiği bir gün vcd nin yanına bir kaç tane sex filmi koydum. Tabi içinde gay filimleri de vardı. Bir süre normal sex filimlerini izledikten sora sıra gay filminin olduğu cdlere geldi. Başta hiç açık vermemiştim ama daha sonraları kendime hakim olamıyor filimde sikilen erkeğin yerinde olduğumu hayal ediyordum. Komşumun siki kot pantolonunun altından belli oluyordu. Ben […]
  • ögrencim hakan Merhaba ben Ayfer 43 yasinda fizigi düzgün bir ögretmenim… bir sicak yaz gününde ince bir gömlek ve biraz kisa bir etekle derse girmistim… dersi anlatmaya basladim ve sorularimi sordum, herkes cözmeye koyulmusken Hakana geldi gözüm ama onu gördügümü görmemisti, cünki masanin altinda eli oynuyordu. 31 cektigini anladim gözleri bacak ve kalcalarimdaydi. Hosuma gitmedi de degil hani bi ara kimsenin bakmadiginda ona sirtim dönüp yerden bisey aliyormus gibi yapip domaldim ve biraz öyle kaldim ve geri döndüm bi baktim Hakanin eli daha hizli zevkinin doruklarina yaklastigini anladim. Sonra elini yukari cikardi ve parmak kaldirdi tuvalete gidebilirmiyim dedi bende evet dedim. 5-6 dakika sonra geldi yine gülümsyerek. yerine oturdu ve sorulara basladi. ders bitti millet dagilirken Hakani yanima cagirdim. “Hocam zamanim yok cok” dedi, olsun dedim. “efendim” dedi, bende o na Hakan sevgilinle filan bir sorunun mu var dedim “yok hocam, sevgilim […]
  • ablamla ve 2 arkadası merhaba basımdan gecen hikaye tamamamen gercektir adım gökhan 18 yasındayım 20 yasında ablam ve 2 arkadası daha nasıl siktimi anlatacam neyse hikayeye geceyiyim temmuz ayı filandı abazılıgım üstündeydi internete dolasırken kalem kamera reklamı gördüm ablama saka yapalım diye almaya karar verdim kargoya ev adresini veremezdim onun için postaneye gönderdirdim 2 gün sonra telefonuma mesaj geldi kameranız postanede diye hemen gidip aldım pcye takıp şarjını dordurdum yeni oyuncak almıs giibi olmustum ablam arkadaslarının gelecegini söyledi hemen ablamın odasına girip kamerayı yerlestirdim arkadasları geldi 1.150 saat sonra odadan cıktılar hemen odaya girip kamerayı aldım pcye taktım sırayla üstülerini değistirip elbise deniyorlardı ablam üstünü değiştirken ablamın tanga kullandıgını öglenmiş oldum izlerken kapı caldı hemen pcden kamerayı cektim gelen ablam ve 2 arkadasıydı bizim yazlıga gitcekmişlerde ablam dediki eger sende […]
  • abimin köylü karısı selam ben edirneden murat sizlere gerçek bir anımı anlatmak istiyorum abartısız gercektir. biz edirnenin küçük bir küyünde yasayoruz, tam bir köy hayatı bizimkisi. hayvancılıkla ve topraklarla geçiniyoruz. Ben 19 yasında hiç sosyal yaşantısı olmayan sürekli hayvancılıkla topraklarla uğraşan biriyim. Babam annem abim yengem ve birde 2 yasında yegenımle birlikte yaşıyoruz. Abim iş gereği istanbula çalışmaya gitti. yaklaşık 8 ay falan oldu gideli ve hiç izin dahi kullanamadı 8 aydır gelemedi yani. Benim hikayem yengemle geçti. Yengım balık etlı kalçası dolgun göğüsleri iri güzel bir bayandır. benim gerçektende seksle hiç bir alakam yoktu taki beni yengem baştan çıkarana kadar. Yaz aylarındayık ve gündüz tarlada çalışıp işlerimiz bitmiş eve gelmiştik. Yengem ineği sağmak için dama indi benimde evin yanında az bir işim vadı gerçekten ve tam damın önünden geçerken gözüm dam kapısına takıldı ve içeri bakayım dedim kapının ucundan […]
Telefonda boşalmak ister misin? Hemen ara aşkım : 00353 515 737 08

Bir cevap yazın