ahmet abim karımı becer…….

MERHABA Mobil Porno Hikayeleri okurları   ben semih ankara çankayada oturuyorum.karım ayten ve ben 32 yasında seksi seven bi ciftiz… karım ayten 1,65 boyunda 45 kiloda mınyon tıplı çok atesli bi hatundur.evlenmeden önce bir sure flort ettik. karım benı azdırmasını cok ıyı bılır.bana bekarlıgında yaptıklarını anlatır hem kendı o gunlerı yad eder hemde benım sıkımı tas gıbı yapardı..anlattıgına gore mahallede bir çok adama 31 çektirmiş biriki tanesinede götünü siktirmiş..adamlara diyorum zira karımın tadına bakanlar genelde 45-50 yaşlarındakı adamlarmış ..(   )çıtır karımın onları nasıl mutlu ettiğini bir bir anlatırdı.. benim anlatacağım olay geçen yıl yaz aylarında başımızdan geçti ve inanın tadı damağımızda kaldı. çalıştığım şirketin antep sorumlusu ahmet abi bi toplantı icin ankaraya gelmişti,ahmet abi ile sık sık gorustugumuz için gayet samımıydık.ahmet abiyi oteline yerleştirdim ve eve geldim saat 21,00 gibi eve girdim. karım kapıyı actı üzerinde beyez bi badi vardı içine sütyen giymemisti göğüs uçları sanki dışarı fırlayacakmış gıbıydı.altımda bol bi minietek vardı.dudakları dayanılmaz güzeldi kapıda biraz öpüştük bana bi çilingi sofrası hazırlamıştı oturup karşılıklı içmeye başladık saat gece 11.000 olmuş artık iyice kafaları bulmuştuk.okadar rahattıki eteğinin altından şeffaf kilodu hafif düzgün traşlı amını seyredip zevke geliyordum. bunlar olurken telefonum çaldı arayan ahmet abiydi uyuyamadığını(    ) biraz dolaşmaya çıktığını söylüyordu benide çağırdı ben geç olduğunu isterse bizde oturabileceğimizi söyledim kabul etti ve yarım saat sonra kapıdaydı.ahmet abi 50 yaslarımda esmer dinç biriydi aynı zamanda karizmatik bi kişiliği vardı. yani karım için dayanılmaz bı adamdı.. beraber oturup içmeye devam ettik.ayten artık kendinden gececek haldeydi.bize yatmak istediğini söyledi özür dileyerek gitti. biz ahmet abiyle birazdaha içtik daha sonra porno filmlerden laf açıldı ben bi film getirdim beraber seyretmeye basladık.bi süre sonra sikim tas gibi olmuştu.(   )tuvalete gitmek için kalktım yatak odasının önunden gecerken karımı gördüm,yüzüstü yatmıs bı bacağınıda yukarı çekmişti amı ortadaydı mütiş bi manzaraydı yavaşca yanına gidip amını okşamaya basladım karım yarı baygın gibiydi dayanamıyordum hamen pantolonumu sıyırıp diz çökük 31 çekmeye başladım öte yandan dilimi amına sokup çıkarıyordum osırada ahmet abinin beni seyrettiğini gördüm biraz terettüt ettim ama sonradan umursamadım ahmet abi yavasca yanıma diz çöktü karımın bacaklarını oksuyordu biara kaktı ve yine çöktu yanıma oda pantolonunu çıkarmıştıbi eli karımın bacaklarındaydı diğer elini belimde hissettim tepki veremiyordum yavaşca kalcalarıma indi aslında bu tür eğilimlerim yoktu ama hoşuma gitmişti yavasca göt deliğimi okşamaya basladıdelirecek gibiydim amını yaladığım karım inliyordu(    ) ahmet abi arkama geçip göt deliğimi yalamaya başladı artık dayanamadım ve elime boşaldım hemen banyoya gittim ve temizlendim geri geldiğimde ahmet abi tamamen soyunmuş karımın amını yalıyordu kenara çekilkip seyretmeye basladım karımı yüz üstü cevirdi ve badisini yukarı sıyırdı diri göğüslerini dşliyordu kalın yaragı normal boydaydı aytenın tam amına dayanmıştı yavasca soktu karım  hikayenın devamı    dee diğer yazımda anlatacağım       

Farklı Bir Sex Hikayesi

  • karım çok azgın Karım Çok Azgın selam ben ali ankara çankayada oturuyorum.karım ayten ve ben 32 yasında seksi seven bi ciftiz… karım ayten 1,65 boyunda 45 kiloda mınyon tıplı çok atesli bi hatundur.evlenmeden önce bir sure flort ettik. karım benı azdırmasını cok ıyı bılır.bana bekarlıgında yaptıklarını anlatır hem kendı o gunlerı yad eder hemde benım sıkımı tas gıbı yapardı..anlattıgına gore mahallede bir çok adama 31 çektirmiş biriki tanesinede götünü siktirmiş..adamlara diyorum zira karımın tadına bakanlar genelde 45-50 yaşlarındakı adamlarmış ..çıtır karımın onları nasıl mutlu ettiğini bir bir anlatırdı.. benim anlatacağım olay geçen yıl yaz aylarında başımızdan geçti ve inanın tadı damağımızda kaldı. çalıştığım şirketin antep sorumlusu ahmet abi bi toplantı icin ankaraya gelmişti,ahmet abi ile sık sık gorustugumuz için gayet samımıydık.ahmet abiyi oteline yerleştirdim ve eve geldim saat 21,00 gibi eve girdim. karım kapıyı actı üzerinde […]
  • aylin ahmet ve ben slm sevgili arkadaşlar aslında doğruyu söylemek gerekirse bu yaşanmış olayı anlatmayı düşünmüyordum ama isimleri değiştirdim sonuçta aylini ve ahmeti aramızda sır olarak kalacağını söz verdim benim hikayem bundan 2 yıl önce başladı.ben özel bir şirkette yöneticilik yapıyorum ismim gökhan işim gereği çok seyahat ediyorum yine birgün ordudaki işletmeyi gitmiştim bir kaçgün kaldıktan sonra izmirde bir şirketle acil bir görüşmem çıktı ve ertesi gün saat 3 te izmirde olmalıydım o gün ve ertesi gün izmire uçak seferi trabzondan ve samsundan yoktu mecburen kara yoluyla gidecektim ve otobüs şirketlerinin birinden yer ayırttım yoculuk uzundu dergi gazete felan aldım derken yola çıktık samsundan yan koltuğa bay bayan oturdu lafı uzatmamayım yolculuğa başladık ben gazete okuyordum gazeteyi bitirip dergiyi okumaya başlayınca yan koltuktaki bey gazeteyi okuyabilirmiyim dedi tabi diyerek uzattım tşk etti neyse yolculuğun ilerleyen […]
  • karımı inlerken görünce çok acıdım ona Sevgili okurlar karımla bayadır ev liyiz 10 yılı doldurmak üzereyiz inan seks hayatımız bir birimizen sıkımaya balmıştık artık şikişmez olmuştuk erkekliğim gitti elimden diye düşünmeye başlamıştım cok samimi evli bir arkadaşım var cok samimiyiz ismi murat karısının adı leyla ben cemil eşimin ismi meral cok sık görüşürüz karısıyla cok samimiyim onu gözüme kestirdim ama nasıl olacaktı bir gün arkadaşın ağzını aramaya karar verdim bir süre gurup seks üzerine sohbet ettik anlaşılan oda istiyodu hemen konuya girdim tamam dedi fakat eşlerimizi nasıl razı edecektik konuşalım dedi akşam ben evde eşime seni başkasının sikmesini istermisin dedim oda bana sen istersen olabilir ama kimle dedi bende muratlarla olabilirdedim zaten sen beni sikerken ben muratı hayal ediyodum dedi cok heyecanlanmıştım.akkşam muratı arayıp eşiyle konuşup konuşmadığını sordum oda konuştum dedi akşam 8 g,ibi bize gelin biz hazırlandık eşim harika süslendi ve muratlara […]
  • iki abim tost yapıp siktiler canada goose canada goose canada goose Merhaba Mobil Porno Hikayeleri seks okurları,adım Canan Balıkesir doğumlu olmama rağmen izmir’de ikamet ediyorum. Sizlere anlatacağım öykü son derece gerçektir. Bundan 5 sene önce iyi bir ailemiz ve iyi bir düzenimiz vardı. 3 kardeşiz Ben en küçükleriyim. 2 tanede abim var. Abilerim ozamanlar üniversite 3. sınıfa gidiyorlardı. Bende lise son sınıfta sürünüyordum. Berke diye bir erkek dostum vardı. Onunla her yerde sikişiyor ve sevişiyorduk. Bir gün okulda tuvalette bile sikiştik. Tenefüs arasıydı Kızlar tuvaletine çişimi yapmak için girmiştim çişim bitince geç kaldığımı zilin çaldığını fark ettim. Sonra bir anda tuvaletin karşısına sevgilim berke dikilivermişti hemen içeri girip eteğimi kaldırıp oracıkta beni sikmişti. Kısa kesiyorum çünkü gerçek öykümi anlatacağım. Pazar günüydü yanlış hatırlamıyorsam en azından okulun olmadığını biliyorum. Bizimkilerin hepsi dışarıdaydı ve eve geç […]
  • Abim tam bir azgın boğaymış Ben aylin.21 yaşındayım. Şu an üniversitede okuyorum. Bundan üç yılönceydi.Ağabeyim de üniversitede okuyordu. Ben yeni kazanmıştım. Ağabeyimleberaber ailem ev tuttu.beraber kalıyorduk. Ağabeyimin kız arkadaşları eve gelirağabeyimle odsında ders çalışırlardı.Önceleri ben öyle sanırdım. Ağabeyim benimharika olduğumu sık sık söyler ve evin içinde açık giyinmemi isterdi. Ben şortve tişörtle dolaşırken ağabeyim beni devamlı süzerdi. Bazen bende cilvelihareketler eder onu tahrik ederdim. Bir gün akşam yemeğini yemiş ben ortalığıtoplarken ağabeyim arkamdan sarılıp çok hoşsun deyip okşamaya ve öpmeye başladı.Ne yapacağımı şaşırmıştım. Okşarken beni soymaya başladı. Önce askılı tişörtümü,sonra şortumu indirdi. Sadece kilotla kalmıştım. O ise bana sarılmış hemokşuyor hem dudaklarımdan öpüyordu. Dudakları göğülerime indiğinde elleriarkadan ve önden bacak aramdaydı. Kilotum iyice ıslandı.Daha fazla dayanamayıpbeni yatağa götürdü.Ayağımdaki […]
  • azgın hamile karımı sikmek zorunda kaldım Merhaba www.islasexo.com seks okurları.İsmim Hayri. 40 yaşında evli birerkeğim. Şimdi 27 yaşında olan komşumuz Elif, ikiyıl önce binamıza gelin geldi, ama tam geldi. Kadın haniçıplak gezse insanlar daha az tahrik olur. Herzaman dolgungöğüslerini açıkta bıraan tişörtler, altına da minietek veya şort giyerdi. Kumral güzeli, yeşil gözlü, güzel vücudu,yuvarlak iri kalçaları, sütün gibi bacakları olan bir kadın.Tutucu bir semtte oturduğumuzdan, mahallenin kadınları Elifingiyinme tarzı hakkında, “Bunun nasıl kocası var, böylegiyinmesine müsade veriyor? Kızlarımıza kötü örnek oluyor…”demeye başladılar. Ama Elifin umrunda değilditabii…Derken Elif hamile kaldı. Karnı burnundaolmasına rağmen, yine kocaman göbeğini açıkta bırakantişörtler giymeye, kısa etekler giymeye devam etti. Bize de sürekligelir, karımla oturmaya. Birgün yine bizde, karımla oturmuş çayiçiyorlarken, tesadüfen işten erken geldim eve. Elifin göbek açıkta,bacaklar açıkta, […]
Telefonda boşalmak ister misin? Hemen ara aşkım : 00353 515 737 08

Bir cevap yazın