minibüsçü ve teyzem

canada goose outlet  our website

Minibüsçü ve Teyzem Henüz 12 yaşındaydım. Bakırköydeki teyzemlere yaz tatili için gelmiştim. O yaz benim cinsellikle tanıştığım seneydi. Günler teyzemlerin sokağında arkadaş edinmekle geçiyordu. Günlerden cuma olmuştu ve teyzem Fındıkzade pazarına gideceğiz sen de gel demişti. Yola çıktık. İncirliden Minibüse bindik . Şöförün hemen arkasındaki koltuklara oturduk . Ben cam kenarına teyzem yanıma oturdu onun yanına da bir genç oturdu. Trafik epey sıkışık olduğundan durkalk olarak yolculuk ediyorduk. teyzem yazlık bir elbise giymişti. Dizlerinin hemen üstünde biten bol bir elbise. 26 yaşlarında kumral minyon ama dolgun bir kadındır. Bir ana gözüm sürekli vites değiştiren şöförün vites değiştirirken kazaymış gibi teyzemin dizlerine dokunduğunu gördüm. Teyzem de sanki bu durumdan rahatsız değilmiş gibi hiç tepki vermiyordu. Sonra birden gözüm şöförün dikiz aynasına ilişti . Tam teyzemin bacaklarını görecek şekilde eğilmişti. Ve şöför sürekli aynaya bakıyor ve vites atarken de teyzemin bacaklarına dokunuyordu. O an adama kızacaktım ama benim de bu durumda içime anlamsız bir heyecan geldi. İlkkez hissediyordum ve aslında kendimden de utanıyordum . Çünkü kendimi sanki şöförün yerindeymiş gibi düşünmüştüm. Ama utandım da çünkü teyzeme karşı nasıl böyle heyecan duyabilirdim. Bu karmaşık duygular içinde düşünürken birşey daha farkettim. Teyzem de bacaklarını hafif hafif aralayıp kapıyordu sanki minibüsün sallamasıyla oluyormuş gibi ve eteği de biraz sıyrılmıştı. Benimse heyecanım artmaktaydı. Şöförün aynasına doğru bakacak şekilde hafif kaykıldım. Aman tanrım teyzemin bacaklarının arasını görüyordum artık. Dantelli klodunun arasından fışkıran kıllarını görüyordum. Şöförde vites attıkça dizine iyice dokunur olmuştu. Ben ilkkez ereksiyon olmuştum. Sikim kazık gibiydi. Neyse pazara gelince indik. Alışverişe geçtik. Pazar çok kalabalıktı ben teyzemin yanında arkasında geziyordum. Aklımdan minibüsteki manzara çıkmıyordu. Teyzem bir tezgahın önünde tshırt bakarken tezgahtar gencin t-shırtleri teyzemin üzerine doğru tutup görterirken teyzemin göğüslerini de sıktığını gördüm. Teyzem nedense hiçbirşey yapmıyordu. Tezgahtar abla arkadaki dükkanda daha kaliteli çeşitler var birbak istersen dediğini duydum. Teyzem de kabul edip dükkana girdi. Beş dakika sonra ben de girdim ama kimse yoktu. Soyunma kabininden sesler geliyordu. Perde hafif aralıktı gördüğüm manzara karşısında şok olmuştum. Tezgahtar genç teyzemi duvara yaslamış teyzem de bacaklarını çocuğa dolamış çığlık çığlığa kendini siktiriyordu. Bense yine kazık gibi olmuştum. Ve ben de yapmak istiyordum. Neyse pazar alış verişi bitti. Otobüs durağına doğru yürümeye başladık ama benim aklım hep gördüklerimdeydi. Ve teyzemi arzuladığımı hissediyordum. Otobüse bindik çok kalabalıktı. Teyzem iki basamak çıktı ben ilk basamakta kaldım. Yüzüm şimdi kalçasıyla aynı hizadaydı. Çok hoş kokular geliyordu. Otobüs sallandıkça yüzüm kalçalarının arasına doğru çarpıyordu. Her çapmada ben biraz daha bastırıp kalçalarının arasını daha çok hissetmeye çalışıyordum. Kalabalık ilerleyince bende yukarı çıktım. Artık sikim teyzemin kalçalarına yapışmıştı. Ve sertleşmişti. Aman tanrım hayatımda ilkkez hemde teyzeme karşı cinsel haz duyuyordum. Karanlık bastırmış otobüsün loş ışığında durkalk ilerliyorduk. Ben artık herşeyi göze alıp sikimi teyzemin kalçalarına iyice bastırmaya başladım. Tepki almayınca ellerimle kalçalarını okşamaya sıkmaya başladım. Ohh çok güzel bir heyecandı ve elimi eteğinin içine soktum ve teyzemin teninde ellerim geziniyordu artık. Dönüş yoktu fermuarımı çözdüm sikimi çıkarıp eteğinin arasına soktum. Teyzemin kalçalarının arasındaydı sikim artık. Ve kalçasını sıkıp gevşetiyordu. Bu beni daha da tahrik etti. Elimle klodunun lastiğini yana sıyırıp sikimi amına doğru itelemeye başladım ve bir yandan da ellerimle kalçalarını sıkıyor okşuyordum. Sonra sikim kaykan ve sıcak bir yola doğru ilerledi anladımki amına giriyorum. Resmen teyzemi sikiyordum. Ve patlayıverdim. Hemen toparlandım. Eve gelene kadar da hiçbirşey konuşmadık. Evde de yemek boyunca konuşmadık. Ben eyvah dedim teyzem beni annemlere söyleyecek düşüncesiyle iki gün geçti. Eniştem ve kuzenlerimle gayet iyi sohbet ettik ama teyzem o iki gün boyunca konuşmadı. Sonraki sabah kahvaltı yapmıştık. Kuzenler sokağa çıkmıştı bense evdeydim teyzemle konuşmak ve özür dilemek için kalmıştım. Ama nasıl başlayacağımı bilemiyordum. Teyzem bulaşıkları falan yerleştiriyordu bense masada otumuş onu izliyordum. Birden kalkıp ona arkadan sarılıp teyzeee neden benile konuşmuyorsunnnn diye şirinlik ve şaka karışımı bir hareket yapıp belki affettiririm diye düşündüm. Sarılınca bana yüzünü döndü birmüddet bakıştık ve dudaklarımız kenetlendi. Çılgınlar gibi öpüşüyorduk. Boyunlarını dilimle yalayarak sabahlığının düğmelerini çözmeye başladım. Taş gibi muhteşem göğüsleri ucu kara ve dimdik olmuştu dişlerimle ezdikçe inlemeye başladı. Sonra göbeğinin çevresinde daireler çizmeye başladım. Teyzem tezgaha doğru dayanmıştı. Göbeğinden biraz daha aşağıya doğru kaymaya başladım. Klodunu aşağı sıyırıp kıllı bölgesine geldim. Dilimle daireler çizerek klitorisini emmeye başladım . Teyzem kalısmaya başladı. Kısık çığlıklar atıyordu. Ve ağzından hadi sik beni artık dediğini duğdum. Hadi sik beni diye inliyordu. Hemen arkasını çevirdim tezgahtan tutup kalçasını geriye atti. sabahlığını sırtına topladığımda muhteşem bir manzara vardı. Kıllı amı ve mor kıçdeliği yuvarlak kalçaları beni daha çok tahrik etti. Sikimi çıkardım ve bir hamlede amına gömdüm. Ohhh diye inledi artık hızlanmıştım. Taşşaklarım klitorisine vuruyor ve ses çıkarıyordu. Ellerimle kalçalarının kavravıp içine gömüyordum. Ve bir volkan gibi patladım. Teyzem hemen çıkıp sikimi ağzına aldı ve son damlaları emip yuttu. Şuan ben 32 o 48 yaşında. Artık istanbulda yaşıyorum.Onlara ziyarete gittiğimde enişte uyuklar vaziyete geldiğinde içerde teyzemi sikerim.