Alkol sonrası sikiş gecesi sabaha kadar sürmüştü

Bize sürekli gelen genç kız var evdeki kızın arkadaşı kızta fena değil hani tam becerilcek tipte ne yapsam diye düşünürken yatıya geldiğini öğrenince aldım alkolü geldim eve bizde içmek istiyoruz deyince olur dedim açtık muziği hem içiyor hemde eğlenirken bunlar kıvama geldi bende sırayla kaydım ikisine de

bende bunlara oyun önerdim. ellerini ve gözlerini bağladım. pijamaların içindeki kalçalar öyle yumuşaktıki içim gitti. sonra bunları birbirine yaklaştırıp üzüm yediriyordum. dudakların hareketi birbirlerine dokunmaları çok zevkliydi. bunlaroyun diye üzümüde birbirlerinide emmeye başladılar. hiç gözlerini çözmeden bunlara bira içittirdim. elleri bağlı dizimin dibinde iki kız. biri kız kardeşim ama oda çok seksiydi. ikinci raundda gene üzüm verdim. aslında birbirlerini öpmekde hoşlarına gidiyordu. üçüncü salkımı istediler. biraz daha bira içittirdim üçüncü salkımdan önce artık dayanamadım pantolonumu çıkardım. bunlar üzümü gene yediler ama uzun uzun öpüşmeler başladı. bende bu arada bunlara bira içittirip öpüştürüyordum. sikim kalkmıştı. bunlar öpüşürken sikimi dudakların arasına dokundurur dokundurmaz.

bunlar genebişey zannedip yemeye başladılar ama farkına vardılar. ne yapıyorsun çöz bizi dedi kız kardeşim ama artık geçti. alkolünde etkisiyle direnci o oldu. direk onun ağzına verdim emmeye başladı. kankisininde kafasından bastırdım neresinden emeceklerini şaşırıyorlardı azmışlardı. ellerini kurtarmaya çalışıyorlardı. kanki ellerini kurtarınca gözlerinide açtı kız kardeşimin ellerinide çözdü. soyundular üstlerinde atletleri altları çıplak. o iki taze götü yan yana dömeltip öpmeye başladım. onlarda birbirlerini öpüyordu. amlarını yalamaya başlamıştım. sikim taş gibiydi birde cinsel hap almıştım. birde porno açtım. filmdeki gibi kızkardeşimin memelerinin arasına verdim. gidip geldikçe ağzına almaya başını yakalamaya çalışıyordu. kankide meme uçlarını öpüyordu. oradan bakıp uygulayacağım ama

Esenyurt escort
Ataköy escort
Avcılar escort

Hoşlandığım kadınla artık sikiş zamanım gelmişti

Sürekli gördüğüm kadına fazla ilgi duymaya başlamıştım giydiği mini etekler beni tahrik ediyordu bende kadına kafayı takmaya başladım çaktırmadan sürtmelerime başlamıştım bile kadın fark ediyor ama gülümsüyordu bende anladım ki verecek galiba çıkışta evine kadar takip ettim eve girdikten sonra peşine bende kapıyı çaldım beni gördüğüne çok şaşırdı ama içeri aldı

hafıf kızdı ama yumusak bır tebessum attı.ben yıne sık sık yakınlasmalara devam edıyordum.derken bir gun okul cıkısı evıne kadar takıp ettım ve gozlemeye basladım evi 14 yaslarında bi oglu wede 6 yaslarında bi kızı wardı.kocasıda gecelerı gec gelıyormus 11 gıbı.oglu we kızı akrabalarında kalacaklarmıs ertesı aksam dınledım ve kocası 11 gıbı gelıcekmıs.Ertesı gunu Okul cıkısı takıp ede ede gıttım yıne evlerıne içerı gırdı ve 20 dakka sonra kapıyı caldım actı ama one dedım.üstunde dar bi t-shirt aldında bi kısa bol bı etek we makyajlar ojeler ayaklar falan erıdım kısacası.her zaman boledır ama o gun o sanıye bı farklı geldı nedense.Bı anda kendımı topladım ve ıcerı gırdım ne oluyo koray napıosn dıyemeden odaları gezdım kımseler yoktu we kapıyı kapatıp kıtledım.

Tuttugum gıbı bunların yatak odasına goturdum bir iki tokat atmaya calıstı ama nafıle.sırt ustu yatırıp ellerını ayalarını bagladım yataga we fantezıme basladım.once o mıs dudaklarını yalıyarak emdım dudagımı ısırdı ve kanattı ama olsun dahada hosuma gıtmıstı ardından soydum bi kılotu kaldı o mıs gıbı dolgun memelerını emmeye basladım 5-6 dakka emdım artık kızgın degıl yawas yawas yumusamıstı ve gobek delıgıne yalaya yalaya geldım o puruzsuz kıllı amını sona sakladım we yanından asagı dogru bacalarınnı baldırlarını emdım we dızlerıne sonra ayaklarına ayak fetısını severım guzel ayagı warsa temız ojelı bakımlı dayanamam ve aynı tertemız mıs kokulu bakımlı ayakları emmeye yalamaya basladım kudurdu hocam anlatılmazz.sonra tekrar yukarı cıktım kulotunu cıkarıp o puruzsuz mıs kokulu amının yanlarnı yaladım emdım bacaklarını sıkıstırdıkca emıp yalıyordum ben ve hocam ınanılmaz zevk akıyordu.sonra amını yalayıp emdım emdım emdım 20 dakkka yaladım emdım hocam 5 defa bosalmıstı cok guzel bır zevk off.ve ayaklarını cozdum ellerınıde sonra agzına verdım yarragı ben bı olumsuz tepkı yapar sandım ama siktim.

Genç komşum yaşlı erkeğimin yapamadığı yaparak beni şaşırtmıştı

Sizlerle paylaşacağım hikayemde erkeğin nasıl evrim gecirdiğini anlatacağım beni ikna edene kadar iltifatlar yadıran adam gercek gecesi gerçek yüzünü gösterdi o kibar adam gitmiş yerine tek amacı seks olan sert davranan erkek geldi bende kadın olarak zevk almak istiyordum ama o sadece kendini düşünüyordu hayvan gibi davranarak beni becerip boşalıp bırakıyordu ama bu na son vermem lazımdı

Bir süre içimde öylece kaldı. Amım sikini sarıyor, içimde yeni yeni hissediyordum. İçimden çıkmak istemiyor gibiydi. Bacaklarımın arasında boylu boyunca uzanıyordu üstümde. Nefeslerimiz sonunda düzene girdi, sakinleştik. İçimden çıktı, kendini yan tarafıma bıraktı ve “Sigaran var mı aşkım?” diye sordu.

İçim titriyordu o aşkım dedikçe. Kalkıp kocamın sigara paketini çıkardım çekmeceden, iki sigara çıkarıp çakmakla ikisini de yaktım. Çıplaklığımdan utanmak aklıma bile gelmiyordu, öylesine doğaldı ki çıplaklığımız. Tekrar yatağa, sevgilimin koynuna girdim. Kollarının arasına uzanıp onun sigarasını dudaklarının arasına kıstırdım. Pek kullanmadığım halde onunla beraber orgazm sigarası tüttürdük birlikte. Göbeğinin üstüne koyduğumuz Fondöten kutusunu küllük olarak kullanıyorduk.

“Tolga, bundan sonra bana abla demeni istemiyorum!” dedim. “Peki aşkım! Bu geceden sonra kadınımsın sen benim. Ablam değilsin!” dedi. Uzanıp sigara dumanı çıkan etli dudaklarını öptüm ve “İlk defa sevişmekten zevk aldım. Senin sayende aşkım! Senin kollarında kadın olduğumu anladım ilk kez!” diyerek içimi döktüm. Kulağımdan öperek, “Daha gece sona ermedi aşkım! Sabaha kadar benimsin! Altımda inletecem seni! Halsiz kalıncaya kadar sikecem seni!” dedi. Sımsıkı sarıldım, “Ne istersen yap! Yılların acısını çıkarmak istiyorum. Ne zaman, nasıl, ne kadar istersen sevişirim seninle!” dedim.

Belimden tutup bir anda üstüne çıkardı beni. Bacaklarımı aralayıp, üstüne yerleştiğimde, çoktan sertleşmiş siki amıma baskı yapmaya başlamıştı. Ne yapmak istediğini kadınlık sezgilerimle anlamış, sikinin üzerine oturmaya başlamıştım bile. Dudaklarımı ısıra ısıra yarağını içime aldım. Belimden tutup kendine çekiyordu. Sonunda dibine kadar girdi.

Biraz bekleyip üstünde hareket etmeye başladım. Yukarı aşağı inip kalkıyor, ucuna kadar çıkıp, dibime kadar içime alıyordum. Giderek hızlandım, ıslak amımın içinde yağ gibi kaymaya başladı yrağı. Başını kaldırıp memelerimi yalıyor, uçlarını emiyordu ben üstünde gidip gelirken. Zevkten deliriyordum yine. Bir kez daha sarsılmaya, orgazm olmaya başladım. Sonunda üstüne yığılıp kaldım. Yana devrilip iki büklüm oldum. Bacaklarımı kasıyor, halen devam eden orgazm kasılmalarının zevkini çıkarıyordum.

Sabaha kadar seviştik. Duş yaptık. Banyoda bir kez de arkadan, minik deliğimden becerdi. Çığlıklarıma aldırmadan götümün kızlığını bozdu. Onun zevkini de yaşattı bana. Duştan çıktık, yatağın üstünde domalttı beni, kalçalarımdan tutup amıma girdi. Bu kez değişik açıdan amıma giren yarağı zevkten delirtti beni… Sabaha kadar seviştik kısacası. Uzun uzun seviştik. Durduk, dinlendik, sikiştik. Ben erkeksiz, o kadınsız geçen yılların acısını çıkarırcasına seviştik. Sabah güneş doğarken sızıp kaldık yatakta.

Öğlene kadar ölü gibi uyuduk. Uyandık. Çırılçıplak evin içinde dolaştık, oturduk, kalktık, mutfakta yemek yedik. Evin her köşesinde, her odasında seviştik. İki gün boyunca yeni evli balayı çiftleri gibiydik. Hiç durmadık. Öpüşüp koklaştık, seviştik, sikiştik. Ertesi gün, kocam gelecek diye zorla ayrıldık birbirimizden.

İki yıla yakın bir zaman boyunca sürdü Tolga ile bu ilişkimiz. Fırsatını bulduğumuz, canımızın çektiği her anda birbirimizin kollarına koştuk. Fakat sonunda taşındılar, birbirimizi kaybettik. Şimdi hayata küsmüş gibiyim. Bir kenara çekilip saatlerce Tolga ile yaşadığımız sevişmeleri anıyorum. Mutfakta yemek yerken, o yemek masasında Tolga’nın bana yaptıkları. Kocamla yatarken, o yatakta Tolga ile yaşadığımız orgazmlar. Kocamın çükü içimde gidip gelirken, Tolga’nın içimi dolduran yarağının kalınlığı. Kocamın leş gibi içki kokusundan iğrenirken, burun deliklerimde Tolga’nın erkek vücudunun salgıladığı beni tahrik eden erkek kokusu…

Otele tatil için gittiğimdeki becerdiklerim bir harikaydı

Bu sene tatil farklı olacaktı farkındaydım gençliğe adım atmış artık seks yapmam lazımdı o yüzde hazırlıklıydım giderken yanıma koruyucu bile aldım otele yerleştiğimizde hemen etrafımdaki turist kadınları kesmeye başladım bile asıl seks yapacağım kadın yanımdaymış fark edememişim aynı odada kaldığımızdan yanımda giyindiğinde o muhteşem vücuduna dayanamadım

çok istediğim teyzemin poposu teyzem bu arada eniştem le aralarında 8 yaş falan war eniştem büyük.. eniştem de tıkyok kakmıyor muş teyzem bize geldinde ben teyzem konuşurken duydum istanbulda. 1 yıl olmuş otelden beri onun aklında ben oldumdan neyse eniştemin akrabası ölmüş üzüldüm sewerdim de eniştem köye onu toprağına gömmeye giti ama teyzem rahatsızım diyerek gitmedi onlarınwar adı erkan we ewli ankarada yaşıyo işi gereği o yüzden eniştem gittinde teyzem ewde kalmasın diye annem bize çağırdı 2 günnlüğünede olsa bizde kalıcaktı sewindim..   sonra eniştem gitti yolcu ettik akşam oldu teyzem bize de kalıcak bizim ew 4 oda 1 salon..odalardan birinde kalıyor du teyzem benm odama yakın ama annemlerin odasına uzak sonra.. uyuduk ben gece kesin su içmeye kalkarım kalktım we sesler geliyordu.. inilteme sesleri dedim gittim sese doğru ulan bizimkilerin odasından geliyo   yuh dedim bune amk irenç sonra ama merak işte amk dumun merağı salaklar aralık ışıklar kapalı ben açk bırakırım ama uyanıklar kapamış sonra..

bi baktı babam 50 yaşında annemse 43-44 falan oda bakımlıdır…kendine giyimine bakar ulan bi baktım kapıdan kalbim güm güm atıyo titriyorum ama nasıl titreme elimle ağzımı kapadım titriyorum kontrol edemiyorum babam annemin bacaklarını ayırmış arasına arasına içeride mum yakmışlar her bi bok görünüyo loş ortam annemin falan wücudu da teyzemin ki gibiydi inanamadım onları öle görünce sonra

içri girdim yuhh ne görümm teyzem üzerine acayip bişi giymiş bi Thişört war ama dapdar we hani yeni moda olanlar warya göğse kadar açık erkek t-hişörtü giymiş yan yatmış göğsünün biri dışarıda meme ucu gözüküyor taş gibi dimdik yan yatmasına rağmen dimdik öldüm o an ulan dedim gittim sikimi çıkardım we göğsüne sürtüyorum abanıyorum bastırıyorum okşuyorum yumuşacık uyanırsa uyansın dedim amk.. uyanmadı gösüne boşaldım..ohh be dedim gittim yattım erteşi gün duş aldım ama abdes alırken kendimi kötü hissettim şerefsiz gibi ama napım tutamadım kendimi teyzem kaltığında göğsündeki sperm leri görmesin diye mendille sildim tabi.. sonra ertesi gün oldu bizimkiler işe gitti teyzem hastayım diye bugun işe gitmedi..ben we teyzem ewde yanlızdık teyzem duşta we eniştem yarın gelicekti bugun we gece sondu ne yaptım yaptım.artık gözüm karadı banyoya gittim. kapı kilitli sonra kapının kolunun altında hani dolu-boş yazarya kilit bende bozuk para aldım orada bi yerwar bozuk parayı oraya dayadım çewirdim kapının kilidi açıldı banyoda pilastik kapısı olan bilir. sonra içeri girdim duymadı teyzem duş da bende cesaretimi topladım. perdenin arkdasından baktım offff teyzem taş taşş taşşşş ıslak wücudu o pürssüz kız gibi

Her sene gittiğim o yazlıkta bu sene sikiş senem olmuştu

Kendimize ait yazlığımıza her yaz sezonu gider kalırım burada ki ortam beni çok etkiliyor rahatlık ve her tarafın kızlarla dolu hele akşamları sahilde çok fena oluyor o yüzden yazın gelmesini sabırsızlıkla çekiyorum ama bu yaz farklı olaylar geçti başımdan gecen sene teklif edipte kabul etmediğim genç kız bu sene harika olmuştu teklifin geçerliyse yazı beraber geçirelim dedim kabul etti amacım seksti

Ben hergün verdiği cesaretle “hadii bize gidelim, birer nescafe içeriz!” dedim. Eve geldik kapıyı açtım. “Ablan merak etmez demi?” dediğimde beni şok edecek bir cevap verdi: “Aldım evde sikişiyordur oruspu şimdi ne merak edecek!” dedi. Ben de bunun üzerine “bizde öyle yapacaz tatlım!” dedim ve içeri girer girmez Duyguyu çekyata atıp dudaklarından öpmeye başladım. Çok tatlıydı. Hemen soydum ve ikimiz de çırılçıplak kalmıştık.

Hemen sikimi eline alıp yalamaya k?z? başladı. Benim ilk deneyimim olduğundan hemen ağzına boşalmıştım her tarafı sperm olmuştu. Duygu ile beraber banyoya girdik. Birbirimizi yıkadıktan sonra benimki yine dikleşmişti ve onu kucağama aldım. Belime ayaklarını doladı ve sikimi amına sokmaya çalışıyordum. Birden girdi ve acaip bir çığlık attı. Kızlığı bozulmuştu. 5 dakika boyunca öyle sikmiştim ve . dayanamayıp içine boşaldım. Duygu “ne yaptın!” dedi. Ben de “dayanamadım çok güzeldi!” dedim.

Bizimkiler kurda kuzu emanet edince güzel bir sikişme yaşamıştım

Köyde yaşayan kendi halinde genç kızdım evdekilerin baskısından bunalınca soluğu başka şehirde memur olarak çalışan yalnız yaşayan erkek yakınım yanında aldım hem onun ev işlerini yapacaktım ilk başlarda herşey güzel gidiyordu ama evdeki rahatlığı beni rahatsız ediyordu son zamanlar aletini fark etmemi sağladı kalın ve uzundu beni sekse sürükleyince

Gece içim içimi yiyordu aklıma koymuştum kendimi abime sunacaktım. O gece gök gürlüyordu hava çok rüzgarlıydı ve elektrikler kesilmişti. Abimle biraz mum ışığında oturduk. Bana erkek arkadaş edinip edinmediğimi sordu. Bende bana kim bakar dedim o da hayır sen çok güzel bir kızsın sende bir çok erkeği baştan çıkaracak şeyler var dedi bende ne dedim göğüslerimi çok beyendiğini kardeşi Deutschland olmasam beni kaçırmayacağını yatağa atmanın yollarını arayacağını söyledi. Bu beni iyice delirtmişti. Sonra elektrikler gelmeyince sohbeti bırakıp odama yatmaya gittim abimde mumları söndürüp yatmıştı. İyice azmıştım.

Gece tekrar gök gürledi bende korkuyorum bahanesiyle abimin odasına gittim seninle yatabilirmiyim korkuyorum dedim. Örtüyü açıp gel dedi o sadece kilotuyla yatmıştı. Bendede ip askılı gecelik vardı. Ona iyice sokuldum göğüslerimin sertliğinden tahrik olmuştu. Penisine sürtünmeye başladım o da göğüslerimin arasına başını sokmuş nefes alıyordu yalaması için içimden dua ediyordum. Beni okşamaya başladı. Öpüşüyorduk 18 yaşıma yeni girmiştim ve ilk defa bir erkeği öpüyordum hemde kendi abimi.

O benim kutumu bende onun penisini okşuyordum: O na nolursun erkeğim ol sok dedim. Çıkardı yala dedi yalamaya başladım azımın içine zorla soktu. Memelerimi sıkıyordu kıpırdayamıyordum yalvarıyordum nolur sok diye. Geceliğimi sıyırdı biraz yokladı deli oluyordum kendimi ona doğru itiyordum ve birden içime girdi. Çok canım yanıyordu ama birazdan tarif edilemez şeyler hissetmeye başladım. Şimdi ikimizde evliyiz. Yazları ve bayramlarda birbirimize ailecek gideriz.

Gece yatağıma geldi ve beni okşadıktan sonra gerisi gelmişti

Evimize misafirliğe gelen genç erkek beni süzdüğünden emindim ama daha önce erkeğimden başka birisiyle birlikte olmadığımdan onunla seks yapmayı düşünmüyordum ama gözlerini üzerimden almıyordu gece olunca herkez yattı bizim ki şehir dışında olduğundan yalnız yatıyordum gece cesaret edip yatağıma kadar geleceğini düşünmemiştim bile ama hoşuma gitti

hemen yanındaki makjaj masama baktığımda, çok heyecanlandım, yatağımda erkek arkadaşı bacaklarımı öpüp emiyordu. En fazla ne olur diye düşündüm bacaklarıma 31 çekip boşalır gider dedim.bacaklarımı emdikçe , seks bacaklarımın kokusunu içine çekiyordu bu beni mutlu ediyordu bacağımın arasında ki şort parçasını hafifçe kenara aldı, kilodumu okşamaya depoya başladı. O okşadıkça benim kukum kek gibi kabarıyordu. Sonunda öyle doldu ki bızırım bile

başını dışarı çıkarmıştı. O okşadıkça içim nasıl kasılıyor ve çekiliyordu. birden iki parmağını kilodumun içinde hissettim, bacağımın arasından sokmuştu elini,Parmaklayacak mı acaba derken kilodumu kenara çekiştirdi. Benim mal piyasaya çıkmıştı,yarığımı tatlı tatlı okşuyordu. yarığımı salyelediğinde iğrenmedim bile…İki parmağını kukuma daldırdığında

gözümden zevkten yaş geldi ama görmedi tabii,görmedim ama bacaklarımın arasına yerleştiğini ve usulca içime başını ittirdiğinde daha fazla dayanamayıp kalçamı

havaya diktim sonunna kadar soksun diye… Yatak gıcırdıyordu ama umrumda değildi,kendimi çevirip yüzüstü döndüm, şortla kilodumu çıkardım, bacaklarımı ayırıp, omuzlarına dayadım ve beni zevkini çıkardım. Uzun zamandır ilişki yaşaadığım erken boşlamıştım, birr dakika sonra o da boşaldı.

Kadının evinde yaptığı o seks kıyağı aklımdan hiç çıkmamıştı

Kendime ait sayılacak iş yerinde çalışıyorum sattığımız ürünler genelde ev üzerine olduğundan müşteriler hep bayan oluyor bende kendime bakıyorum yakışıklı görünmek zorundayız gelen kadınları etkileme amaclı değil tamamen şık görünmekle alakalı ama müşterilerden birisiyle evinde yaşadığım muhteşem seks anımı yazacağım sizlere

bırazdan gelıyorum deyıpıcınden cıkıpaletı agzına doldurdum bır ıkı yaparken agzına patlamıstımole bı yaladıkı butun hepsını emmıstı.yanyana uzanmıs bırbırımızı oksuyor bıyandan hazırlıyorduk fazla dayanamayan zubeyde aletı agzına alıp ıkıdakkada dırıltıp ustune oturup zıplamaya basladı gogusler okadar ırıkı zıplarken kalkıp ınmesı costurmustu bende kalcalarından desteklıyordum ustumden ındırım yataga yatırıp bacaklarını bırlestırıp daralan amına gırıp gıt gel yapıyodum tekrara yataktan kalkıp odasındakı teklı koltuga domaltıp basıyodum ınlemeler name olmustu ama aklım o mutsem gotundeydı parlıyodu adet bende hafıften parmagımla ufaktan yokluyordum zubeyde anlamıskı sakın emre hıc yapmadım deyınce guselım herseyın ılkı var bıdene

deyınce pekı kocacım dedı amından cıkıp yerde domalttım aletınkafını ıyıce tukrukledım bıyandan parmakla genısletıyodum aletı got delıgıne dayayınca cekmecede krem var ondan sur dedı alıp got delıgıne yedırerek surdumbenım aletedesurup aletın kafasını sokmaya basladım zubeyde kasıyodu ılerlemıyodu bende rahat ol bana bırak bebegım derken aletın kafası gırmıstı zubeyde ınlıyodu baktım careyok hafıf gerı cekıp bı anda abanmamla aletın tamamı kokune kadar ıcıne gırmıstı ama bır feryat vardı ahhhh yırttınn offf cıkkk pıcc oooooyyyy yalvararım dıyodu sabret bebegım dıyıp kımıldamadan bekledım bırazdan ses kesılmıstıkı bende usulca ıt gele basladım zubeyde artık alısmıs ohh erkegım evet evet parcaladın benı offf erkegım dıyodu bı besdakıka sonra sımsıkı gotunun ıcıne patladım ohhhhhh dıyıp yanına uzandım

Kartal escort
Kurtköy escort
Maltepe escort

Kasiyer kızı depoya sıkıştırıp siktim

Selam seks hikaye severler. Anlatacağım hikayedeen sizin de çok zevk alacağınıza eminim. Ben bir markette sorumlu olarak çalışıyorum. 24 yaşında ne zaman sayım yapıp yanıma gelse gözleri ile resmen beni becer diye inliyordu ama artık dayanacak gücü kalmamış mutfakta yemek molasındayken bende yanına indim çay koymasın istedim bardağı verirken ellerimi tutup gözlerimin içine bakarak artık dayanamıyorum seni istiyorum demesi bana yetti

O gün market kapandıktan sonra biraz ileride Derya yı arabayla aldım. Biraz dolaşarak kuytu bir yere arabayı çektim.Yavaş yavaş öpüşmeye ve arka koltuğu yatırarak arkaya geçtik.Üstüne çıkıp öpüşmeye başladık, bu sırada eteğini sıyırdım ve bacaklarını oynamaya başladım.Arkasından külotunu indirdim ve şeftalisini yalamaya başladım. Ben bacak arasını yaladıkça zevke geliyor ve başımı tutarak şeftalisine bastırıyordu. Şeftalisinden sonra göğüslerine çıkıp , sıkıştırarak göğüslerini de yalıyordum. Artık ikimizde çıplaktık ve bakire olmadığını içine girmemin vaktinin geldiğini söylese de ben yavaştan alarak her yerini öpüyor ve Deryanın daha fazla çıldırmasını istiyordum. Uzun uzun öptükten sonra yavaşça içine girdim.Artık içindeydim ,önce yavaş yavaş gidip geliyordum ,belli bir süre sonra hızlandım. O kadar hızlıydık ki arabada sekmeye başladı.

Artık Derya orgazmın uç noktalarına ulaştı ve çığlıkları yükselmeye başladı.Bir süre sonra bende dayanamayıp Deryanın içine boşaldım.Yaklaşık 5 dakika kadar öyle üzerinde uzandım kaldım. Sonra tekrar sevişmeye başladık. Bu sefer o benimkini ağzına alıyordu, o kadar güzel yalıyordu ki bu işte usta olduğunu açıkça ortaya koyuyordu. Biraz daha yaladıktan sonra arkasına geçtim. Ama anal seksten korkuyor acıyacağını söylüyordu. Bununda kolayını olduğunu söyleyerek torpidoda duran kremi aldım ve biraz arka deliğine biraz da benim sikime sürdüm. İyice domalttıktan sonra bir seferde girmek için hamle yaptım. Bağırmasından çok fazla acı çektiği belli oldu ama benim vazgeçmeye niyetim yoktu ve öylede oldu.Hızlıca gidip geliyordum, artık oda alışmış zevk almaya başlamıştı.