parti kurbanı

Merhaba anlatacagim olay bundan bir yil once yasandi. Ben 19 kardesim ise 17 yasindaydi. Cok iyi anlasir. Herseyimizi paylasirdik. Birgun benim cok samimi bir arkadasimin dogum gunu vardi. Cuma aksam baslayacakti ve ne zamana kadar surerse. Arkadasim bana o gece kardesimle yatili izin almami soyledi. sabaha kadar egleniliriz, nasil olsa cogu kisi bizde kalacak dedi. Iyi dedim bende ve iznimizi aldik. Gittik, ailesini yazliga yollamisti iki gunlugune ilk gidenler bizlerdik. Kardesim cok guzel olmustu siyah bi mini bi etek ustune siyah bi ceket ve altinda o koca goguslerini meydana cikartan bir body ile siyah bir sudyen. Girenin ilk once kardesim dikkatini cekiyordu. Evde otuz kisi falan olduk. Yarisi kiz yarisi erkekti. Ickiler icliyor calinip oynaniyor. Tabii bu sirada kardesime askinti olan erkeklerde var ama rahatsiz ederek degill. Kardesimde bunlara isveriyor gibiydi. Derken saat baya bir ilerledi cogu sarhos. Cogu bir kosede opusuyor. Kimisi uyumus bile falandi. Kardesimde bir kosede sabahtan beri ona askinti olan oglanin biriyle muhabbet ediyp guluyorlardi. Benim ise ayaga kalkacak halim yok etrafa bile bakamiyordum. Kardesiminde hareketlerinden sarhos oldugu belliydi. Neyse bir ara oglan odadan cikti. Aradan bes dakika gecmeden kardesimde gitti. Oyle bir ortamda iki kisinin ayni anda ordan gittiginin farkina varabilmek icin ancak orada bir kardesinin olmasi lazimdi. Ve benim vardi farkinada vardim. Hemen bunlarin pesine dustum belli etmeden. Yukari ciktilar. Ve arkadasimin annesi ile babasinin odasina girdiler. Orasını burasını yalıyordu…Biliyordumki o oda kocaman mukkemel cok luks birseydi, gerci hertaraf oyleydi. Ben simdi bunlari nasil izleyecem derken bir baktim kardesim odadan cikti. Terbiyesiz dedi ardindan oglan yok kiz benimde tuvaletim geldi o yuzden birlikte gidelim dedi. Ve tuvalete gittiler. Bende hemen yatak odasina gittim ve genis kocaman perdelerin arkasina girdim. Kendime de yatagi rahatca gorecek bir yer hazirladim. Bunlar elele gule gule odaya geldiler ve oglan kapiyi kitleyip abinde gelse acmam. Korkma bu gece basbasayiz dedi. Ve kardesimle birlikte yataga uzandilar. Kardesim basinin dondugunu sarhos oldugunu soylerken oglanda kardesimin guzelliginden basinin dondugunu soyeleyerek kardesime iltifatlar yagdiriyordu. Yatakta uzanmis muhabbet ediyorlardi. Ve bir ara oglan kardesimi opmeye kalkisti. Kardesim birsey demedi. Birdaha falan derken bunlar iyice opusmeye basladilar ve kardesim alkolun etkisiyle heralde elektrik carpmis gibi oldu. Ve canlandi. Oglan kardesimi elleriyle yavas yavas soyarken bir yandanda firsat buldukca orasini burasini yalliyordu. Derken kardesim ufak ufak inlerken oglanida birakmiyordu simsiki sarmaya calisiyordu. Oglan kardesimin heryerini yaliyordu. Hele amina dil attiginda kardesim bi tuhaf oldu titredi. Ardindan bunlar sevismeye devam ederken kardesim yeter lutfen yeter dedi. Oglan kardesimi ters cevirdi ve aminin altina yastik koydu. Ve gotune zorla soktu. Kardesim cigliklar atiyordu. Inleye inleye ikiside bosaldi. Daha sonra kardesim uyudu oglan ise asagiya indi. Bende odadan ciktim gidip biyere yattim. Giderken tabii kardesimi uykununda etkisiyle amini kokladim goguslerini elleyip ustnu orttum ve odadan ciktim. Ertesi gun eve geldigimizde babamlar piknige gidiyoruz cocuklar hadi dedi. Kardesim cok yorgun oldugunu ve gelemeyecegini soyledi ayni sekilde bende. Bizimkiler gitti kardesim yatacagini soyledi ustunu degistirmek icin odaya gitti tam soyunmaya basladigi zaman odaya girdim eliyle vucudunu kapatti. Napiyorsun sen dedi. Seni istiyorum dedim. Ne! Manyaklastin mi dedi. Asil manyak sensin, aksam oglana nasil verdgini gozlerimle gordum. O oglan ise bikere arkadan koydu gitti ama ben seni surekli sikecem dedim ve yanina gidip opmeye basladim. Guzel bir sevismeden sonra onu bozmak istedigimi soyledim. O da bunu kabul etti. Zira gotunun acidigini ve ordan yaptiramaycagini soylemisti. Rahat iki saat sikistik. At gibiydi. Cildirtti beni. Kendi benden cok cildirdi. Daha sonra en yakin arkadasima onu nasil siktirdigimi anlatacagim….Gönderen: Genc
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

Farklı Bir Sex Hikayesi

  • Köpük Parti Seks İzle Köpük partilerini hepimiz biliriz genellikle gece klüplerinde yer alan özel ve seksi partilerdir. Porno izle Bu partilerde müziğin ritmi ve alkolün etkisiyle eğlencenin dibine vurulduğu andır. Hatta sevişmelerin ve tutarsızca yapılan dansların yer aldığı partiler diyebiliriz. Seks izle Her gencin bir kez bile olsun yaşamak istediği bu tarz partiler Amerikan filmlerinde ki gösterimleriyle tanınmaya başladı. Her gencin arzusu haline geldi doğal olarak kim seksi hatunlarla kendinden geçmiş bir vaziyette ıslak ve seksi anlar yaşamak istemez ki? Rus porno  Şahsen ben isterim sonuçta dünyaya kaç kere geleceğiz. Hollywood ile hayatımıza giren bu partiler porno filmleriyle zirve yaşadı diyebiliriz. Türk porno Seksi bikini hatunların yer aldığı porno filmler de sonu ateşli dakikalar ile biten partiler sayesinde bizim de bu tarz fantezilerimiz daha da artmaktadır. 
  • yanlış parti |Size,çok samimi bir çift arkadaşımızın başlarından geçen ve bize zorla anlattıkları bir olayı size nakladiyorum ve daha sonra ben ve eşimi de davet edeceklerini eğer istersek, söyledi. 4 yıllık, çok uyumlu bir çifttik.Maddi ve cinsel yönden hiçbir sıkıntımız yoktu.Son günlerde eşim eve geç gelmeye başladı ve çevresinden öğrendiğime göre,otel barlarına,publara arkadaşları ile gidip,alkol alıyorlarmış.Gel evinde iç diye serzenişte bulundum.Bir iki defa eve arkadaşlarını getirtip,onlara içki servislerini yaparken,beni yiyecekmiş bakmaları,şaka altında,alenen el kol tacizleri ve iltifatlarından hiç hoşlanmamıştım ve bunu kocama söylediğimde,benim onları yanlış anladığımı,kendisini bu konuda çok sıktığımı ve üzerinde durmamamı istedi. Bir akşam,eşim eve geldiğinde,şık olmamı,hatta,çok kısa olan şimdiye kadar hiç giymediğim mini eteğimi giymemi ve dekolte olmamı istedi.Bir arkadaşının evine partiye davetli olduğumuzu ve sosyeteden […]
  • Online [Free Watch] Full Movie Geostorm (2017) Geostorm (2017) Release : 2017-10-13 Country : United States of America Language : English Runtime : 109 Genre : Action,Science Fiction,Thriller Synopsis Watch Geostorm Full Movie Online Free. Movie ‘Geostorm’ was released in 2017-10-13 in genre Action,Science Fiction,Thriller. After an unprecedented series of natural disasters threatened the planet, the world's leaders came together to create an intricate network of satellites to control the global climate and keep everyone safe. But now, something has […]
  • hic ummazdim Iyi gunler adim esra sizin bu hikayelerinizden sonra bende basimdan gecenleri anlatmaya karar verdim.ben 17 yasinda 168 boyunda vucudu gayet guzel sarisin bir kizim fizigim ozellikle erkekleri cok etkiler litvanyaya okumak amaciyla abimle beraber geldik bir ev tuttuk ve yerlestik.bir gun okuldaki derslerimden birine giren ogretmenin hastalanmasi sebebiyle okuldan erkencıkmıs eve erken donmustum eve girmek uzereyken evden bir takim sesler geldigini duydum. sanki birileri bogusuyor gibi inlemeler geliyordu iceri usulca girdim ve sese dogru yoneldim o an gorduklerimden sok oldum. abim kiz arkadasini soymus cinsel iliskiye giriyorlardi kiz heralde aldigi zevkten olacak iclli bir sekilde inliyordu abimi o pozisyonda gorunce ne yapacagimi bilemedim ve elimdeki anahtarlari dusurdum anahtarlarin cikardigi sesle irkilen abimle gozgoze geldim ve hemen odama kactim arkamdan 2 dakika sonra kapinin kapandigini duydum. abim yanima geldi ve […]
  • LİSELİ KIZ KARDEŞİM MERALİN TADİNA DOYAMADIM merhabalar ben direk konuya gireyinm ben 21 yaşındayım liseli kız kardeşim meralde 17 yaşında çok güzel bir kızdır ben sex hayatına düşkün biriyimdir ve liseli kızlarda mini etek vee beyaz külotlu çoraplı kızlar benim favorimdir neyse meral bir gün okuldan üzerinde tsört dizlerinin 2 karış üstünde etek ve altında beyaz külotlu çorapla okuldan gelmişti aynı odada kalıyorduk birden odaya girince o müthiş fiziği ve bacakları karşımdaydı onu arzuluyordum neyse yemek yedik yatıyoruz gece rüyama geldi onu düşüyorum ve çok arzuluyyordum uykumdan uyandım gittim çorabını aldım sanki bacakları içinde gibi öpüp koklamaya başlayacında iyice delirmiştim ve hemen sikmeliydim onu neyse ben gece onu sikmenin planlarını yaparken aklıma bi plan geldi annemleri 1 hafta memlekete yollayıp merale hergün tecavüz edecektim neyse sabah oldu erkenden kalkıp otogara gittim bilet aldım annemlere geldim güzelce kahvaltı hazırladım kahvaltı yaparken süpriz […]
  • iettde İETT`de… Slm ben 17 yaşında lise 2 ye giden biriyim.Hergün okula otobüsle gidip geliyorum ve birçok olaya şahitlik ediyorum.Kimisi kimisine dayıyo… Bende dayıycam bakıyım noluyo diye birgün birine dayamaya karar verdim.Hatta belki bişeyler olur diye cep telefon numaramı bi kağıda yazdım.Bişey olursa kıza kağıdı vereceğim hesabı… Okul çıkışı Üsküdar`dan 16A`ya bindim.Eski turuncu-mavi otobüslere binenler bilirler.Arka kapının yanında 4`lü yan koltuklar vardır.Bende kapının yanında olan koltuğa oturdum.Ve kapıyla koltuğun arasına çantamı koydum.Otobüste oturacak yer kalmadı ve 19 yaşlarında,1.70 boylarında sarışın bir kız geldi tam önümde ayakta duruyo.Ben de bi iki durak sonra uyuma numarası yapıp koltuğa iyice yayıldım. Ve sindim koltuğa.Bacaklarımı da uzattım.Kız otobüs fren yaptıkça geliyo bacaklarıma çarpıyo.Sonra baktım fren yapmıyoken de çarpmaya başladı.Ben de boş durmayıp karşılık verdim.Bacaklarımı iyice uzattım.Ve iyice […]
Telefonda boşalmak ister misin? Hemen ara aşkım : 00353 515 737 08

Bir cevap yazın