4 kisi birden

canada goose outlet  our website  

canada goose canada goose canada goose 4 kişi birden… mrb benim adım sedef.21 yaşında çok güzel iri göğüslü bi kızım.bi özel şirkette sekreter olarak çalışıyorum.şirkette serkan diye muhasebede biri çalışıodu neyse bana geldi yarın benim doğum günüm gelirsen sewinirim dedi hem dığer kızlarda gelio dedi.bnde kabul ettim.neyse ertesi günü bunun ewine gittim ewde sadece 4 erkek wardı. ben de kızlar nerde dedim gelirler dedi.bnde oturdum.ne içersin dedi meyva suyu dedim.içer içmez geri çıkardım bune be dedim bunun tadı ne biçim o da tabii ööle olur içine boşaldım dedi.bnde o lafı duyar duymaz kaçmaya çalıştım ama 4ü birden üstümü parçalayarak soydular we yere yatırdılar. hepsi ağzıma boşaldı ben direndikçe bağırdıkça tokatladılar dövdüler.biri ağzıma sokarken giri götüme biride amıma sokuyordu neyse her yerimden yaptılar en az hepsi 3 posta gitmişlerdir.en sonundada hepsi ağzıma boşaldı ve dölleri yutturdular.sonrada beni yataga baglayıp ewe hapsettiler we durmadan siktiler. başkalarıda sikti.işleri bittiğindede amıma ve kıçıma vibratörü sokup ööle bırakıyorlardı ve artık amım ve götüm kocaman ollmuştu o kadar açıyorduku artık ağlaaktan gözümde yaş kalmamıştı ama onlar acımadan durmadan siktiler beni.hepsi bu arada içime boşaldılar.bırakmadan önceden bi güzel dövdüler…

malın afası birden kilottan fırladı

ben sakaryadan ömer 29 yaşındayım 1.89 esmer normal yapılı biriyim işyerin de yeni işe başlamış 18 yaşlarında esmer uzun saclı bi kız vardı ilk günlerde ilgimi pek cekmedi ama bigün karşıki masada oturuyordu ve masanın ön tarafı yoktu o bunun farkında değildi galiba rahat bi şekilde oturmuş bende fark ettirmeden onu kesiyordum kırmızı kilodu kabak gibi ortadaydı bi ara eliyle orasını okşar gibi olunca ben iyice kendimi tutamadım lavoboya hızlıca kendimi zor attım inanın 20 dk da 3 posta asılmışımdır. Benim belkide o halimden bişeyler anlamıştıki dönüşümde bana tuhaf bakıyordu ne oldu dedi bende bişey yok dedim söle söle dedi sölemem dedim en sonunda ısrar edince oturuşundan etkilendim dedim pis pis güldü biraz sonra rahatladınmı bari dedi biraz dedim gülerek yardımcı olsaydım dedi neden olmasın dedi işyerinde son bi arkadaş vardı onun çıkmasını bekledik sonra işyeri 4 cü kattaydı ve katın kapısını kitledik dediki etkilenen canavarı bi göreyim dedi Bende görmek istiyorsan çıkar onu yerinden dedim elini pantolonuma attı fermuarımı indirince kilottan kafası fırladı ohaa dedi buneya bukadarda olurmu dedi sonra iyice pantolonumu aşağıya indirip ortaya cıkardı okşamaya başladı bu nelerden hoşlanır dedi okşanmaktan dudaklardan sıcacık yuvadan yuva olmaz dedi bakireymiş öbür yuvadan olsun dedim hic denemedim korkuyorum dedi korkmasına gerek yok dedim başladı sikimin ucuna kücük öpücükler kondurmaya sonra iyice ağzına almaya başladı ben iyice kendimden gecmiştim sonra yere 69 uzandık ben eteğini iyice sıyırdım ve kilotunun kenarından doğru amcığını yalamaya başladım ben yaladıkca o sikimi ısırıyor gibi oluyordu sonra ben göt deliğini parmaklamaya başladım iyice götünü yaladıktan sonra onu masaya yüzü koyun dolmalttım kendini hic kasmamasını söledim kafasını biraz sokmaya çalıştım ama olmadı krem olsaydı keşke dedim ve cantasından krem getirdi bolca hem götünü hem sikimin ucuna sürdüm biraz zorlayınca kafası girdi ve cıkarmam için yalvarıyordu artık dönüş yoktu biraz daha zorlayınca lop diyi içine kökleyiverdi benden kurtulmaya çalışıyordu ama öyle bi dolmuştumki köklemeye devam ediyordum kalcaları çok güzeldi tazecildi sırtını yalıyor bi elimlede amcığını okşuyordum ama o sakın amına parmak sokmamı sölüyordu ama iyice alışmıştı oda karşılık veriyor hızlı diyordu daha daha hızlı derken boşladı bende dayanamayarak götünün içine boşalmıştım üstünden kalktım ve benim sikime bakarak bu canavar mahvetti beni dedi Ucuna bi öpücük kondurup teşekkür etti sonraki günlerde onu amından hemde kendi yatağında nasıl bağırtıra bağırtıra siktiğimi anlatacam.

Kocamla gerdek gecemiz ( 2 hikaye birden)

Merhaba Seks hikâyeleri okurları Ben elif şu anda 20 yaşındayım ama ilk gerdek gecemi 17 yaşında yaşadım. Eşimle severek evlenmiştik. Zaten önceden tanışıyorduk. Aşağı mahalleden komşumuzdu. Sonra birbirimiz sevdik ve evlendik. Eşim 1.80 boylarında amelelik yapan sıradan biriydi ama benim için beyaz atlı prensti. Ben ise zayıf bir kızım memelerim küçük götüm amele elleriyle avuçlarıyla sürekli sıkar. Evin içinde nerde olursa olsun benim götümden dayar ve siker. Bu Seks hikâyesi de Eşimle ilk gerdek gecemizi anlatıcam. Kocamla ilk gerdek gecemizde beni önceden süsleyip püslediler. Amımı falan hep tıraş ettik kuzenle beraber. Tertemiz yaptıktan sonra beni gerdek odasına bıraktılar. Gerdek odasına kocamın gelip beni sikmesini bekliyordum. Artık hayatım boyunca beni sikicek erkeğimin gelip ilk açılışını yapmasını bekliyordum. Acaba canım acıcakmı diye kuzenle bütün gün konuşmuştuk. Kuzende senin herif amele kızım senin altına alıp kütür kütür sikecek başka çaren yok ahlayıp sızılacaksın sende deyip gülmüştü bende çok meraklıysan seni siksin ağzının suyu aktı dedim. Kuzende siksin Ne olacak sanki eniştem değil mi deyip gülmüştü şakasına. Saat epey geç olmuştu ve gürültü patırtıyla kocamın sırtına vura vura odaya atmışlardı kocamı. Kocam beni görür görmez elifim bu anı çok bekledim dedi ve gelip bana sarıldı. Bende bekledim dedim utanarak. Utanmana gerek yok dedi kocam artık sen benim karımsın istediğim zaman seni yatağa atıp sikebilecem dedim. Bende o ne biçim laf ya biraz nazik ol ayı dedim. Kocam da sen göreceksin nazik olmayı dedi ve beni hemen soymaya başladı. Küçücük memelerimi avcunun içine alıp emmeye koklamaya ısırmaya başladı. Sonra beni uzattı ve külotumu çıkardı. Amıma iki üç dil darbesi atıp tükürdü ve yarağıyla cila yaptıktan sonra yavaş yavaş sokmaya başladı. Amıma yarağını sokarken gözlerime bakıyordu. O an fark ettim kocamın yarağı çok büyüktü. Sonradan ölçtüğümde 19 cm olduğunu öğrenmiştim. O gece neden canımın yandığını beni niye her seferinde amımdan vurulmuşa döndüğümü şimdi daha iyi anlıyordum. Kocam yarağını tek eliyle tutmuş amıma sokuyordu ama amım daracık olduğu için daha 17 yaşındayım çünkü amımın yanakları çıkmış küçücük. Kocam yavaş yavaş soktu ve en sonunda dayanamayıp alkolünde etkisiyle bir anda amıma gömçürdü. Sonra çok seri bir şekilde şlap şalp diye amıma geçirdi. Ben kocacım dur az bekle diyorum ama o durmuyor bana kızım az dayan bu yarrağı her gün yiyeceksin. Ağlaşanda sızlasanda benimsin lan artık al ah ah aha diye inliyorum ve ağlıyorum bacaklarımı kıvrandırıyorum ama nafile küçücük daracık amımın içinde kocamın yarağı bir sağa bir sola çarpıyordu beni öyle sikti ki nevrim döndü. Sonra bir anda amımın içine boşaldı. Her yerimi öpüyordu bende kocamın dudaklarına yağışmıştım. Daha önce hiç öpüşmediğim için yabancılık çekiyordum ama kocam beni hemen alıştırmıştı. Kocama bir duş alalım önce dedim ve yataktan çıktı. Arkadaşlar bu SEKS HİKAYESİ devamı aşağıdan tıklayıp devam edin. Daha sonra yazıcam ve ekliyecem. Saat çok geç oldu kocam gelmesin. Beni bu gecelikle bu hikayemizi yazarken görürse hiç affetmez amımı darmadağın eder. Öpüyorum sizleri. Yorum atın okuyacağım hepsini sabah uyandığımda.
Bu gecede bu hikâyenin devamını getirip kocamın kucağına gidip biraz terlicem onun kucağında ama ilk önce amımın biraz sulanması lazım yoksa kocamın kuru kap kalın damarlı yarağı amıma zor giriyor. Çünkü diğer sek hikayemi okuyanlar amımın dar olduğunu bilirler. O kadar dar ki iki elimle amımı ayırıyordum kocam önce yalıyor sonra tükürüyor ovalıyor ve sonra sikmeye başlıyor. Yoksa dayanamıyorum amımın ateşine. Kocam gerdek gecesi sarhoş gelmişti ve ilk postasını attıktan sonra duşa girdik. Duşa girerken sen görürsün dedim ona oda ne oldu aşkım deyip götümden çekti kendine ve memelerimle oynamaya başladı. Sonra öpüşe öpüşe duşa girdik ve her tarafımızı yıkadıktan sonra kocam baştan aşağı beni yalamaya başladı. Sonra kocam ayağa kalktı ve dizlerimin üstüne çök dedi. Bende çöktüm ve yarağıyla suratıma çarpıyordu. Ben suratımı çekmeye çalışıyordum ama kocam kafamdan tutmuştu. Kocamın hiç böyle olacağını düşünmezdim ama çok değişik fantezileri varmış. Bunları daha sonraları öğrenecektim. Kocam kafamdan tutup yarağını ağzıma getirdi ve onu öp kokla aşkım dedi bende istemeye istemeye ağzıma almaya başladım. Kocam ağzıma sokuyordu ve yavaş yavaş çıkartıyordu. Biraz hızlanmaya başladı bende yarağına türdüm ve ağzımdan gluk gluk diye ses çıkıyordu kocamın kocaman yarağı boğazıma kadar girip çıkıyordu. Bende kafamı geri çıkartmaya çalıştım ama kocam elleriyle sıkıca tuttu ve kafamı direk yarağının kafasına getirdi. Ağzımı açmıyordum ama bu sefer burnumun deliklerini eliyle tuttu ve nefessiz kaldığım için ağzımı açtığımda bir anda o koca kalın sırılsıklam olmuş yarağını gluk gluk diye ağzıma sokuverdi. Sonra sürekli ağzımı sikiyordu. Nevrim dönmüştü ve başımda dönmüştü. Kocam kocaman yarrağıyla ağzımı sikiyordu. Sonra bir anda beni ayağa kaldırdı ve mayışmış suratıma, feri gitmiş aymış gözlerime baktı ve hafif tokatlayıp boğazımdan tuttu ve beni çevirdi. Götümü kendine doğru çekti ve kalkık yarağıyla göt yanaklarıma vurduktan sonra iki parmağıyla amımın yaklarını araladı ve yarağını sokmaya başladı. Ben o alttan itekleyince başparmaklarımın üstünde durmaya başladım. Kocam amıma tam yarağını yerleştirdiğini düşündüğünde hızlanmaya başladı. Suyun altında amıma köklüyordu. Amım yanıyordu alev alev dumanlar çıkıyordu. Su belimden aşağı götüme doğru akıyordu. Aşağıda benm güzel koca yaraklı kocam amıma pompalıyordu ve suyla beraber amıma her girdiğinde kasıklarıma çarparken şap şap şap diye ses çıkıyordu. Beni her gün böyle sert sikecekmiydi. Ben buna nasıl dayanacaktım. Amım darmadağın olmuştu. Beni o pozisyonda 15 dakika siktikten sonra götümün yanaklarına vurarak boşaldı. Sonra götüm sıktı ve boynumdan öpüp senin bu küçük götünü her gün sikecem aşkım darmadağın olacaksın. Ezicem seni hep yarağımla dedi. Bende ez aşkım bu göt bu am hepsi senin hunharca o koca yarağınla sik dedim. Evet arkadaşlar benim amım şu anda darmadağın oldu bile. Sırılsıklam oldum. Bu SEKS HİKAYESİ için yorum atmayı unutmayın. Ben şimdi gidip alkolden sızıp uyaya kalmış kocamın yarağını ağzıma alıp emicem yeni bir seks hikayesi anısı yaşayacağım ve onun kalkmış yarağına o uyurken oturucam ama tabiki amımın yanaklarını ayırmam lazım ilk önce. Öpüyorum sizleri.