tum gercekligimle burdayim seninim

Tüm gerçekliğimle burdayım, seninim… Kızlar selamlar, Ceren, 82`liyim, tipimede kısaca değinip -165.boy, 56 kg, sarışınım, yeşil gözlüyüm, detay çok- mailime başlıyorum. Öncelikle belirtiyim bizle ilgili gönderilen hikayeler azaldı, canlanın biraz, aslında bunun nedeni bizim bazı şeylerin özel kalmasını istememiz, gerek duymamamız yazmaya, neyse kesinlikle gerçek hikayemle bu sessizliği bozucam, dilerim yayınlanır. Özelliklede liseden beri hemcinslerime ayrı bi ilgim var, ama hepsine değil, benim gibi olduğunu anladıklarıma, o zamandanda anılarım var, ama daha bilinçsizdim o zamanlar,bazı şeylerin anlamını bikaç senedie çözdüm.. Ya nasıl anlatmalı bu duyguyu, son zamanlara arttı, mesela herhangi bi ortamda,en basitinden otobüste falan hoş, benim yaşlarımda bi kız gördüğümde,karşılıklı bi elektrik kurulduğunu hissettiğimde imkanları zorlayıp illaki bişeyler yapar hale geldim,anlarsınız yaa… 2,3 kez oldu bu sene içinde bu tarz olay, ama karşıdanda geliyo tabi, bunlar ıslanmamda iyice yeterli olmaya başladı, ufak tacizler..neyse duygu analizini geçelim şimdilik.. 2 yaz öncesi Didimde yaz tatilinde tanıştığım ve unutamadığım bi kız var, ve tabi anılarım, su an İsviçrede, orda doğmuş, yaşamları orda devam etmekte, sadece yazları Türk.ye geliyolar, adını söylemicem, esmer, hafif balık etli, benim boylarımda, Türç.yi tam konuşamadığından inanılmaz sexi, şirin bulduğum bi konuşması var, Özledim onu…Onla önce kuzenleri vasıtasıyla tanıştık, 1,2 kez arkadaş ortamında yemek falan, muhabbetler, yakınlaşmalar, sanki 2,3 gündür diilde çok uzun zamandır tanışıyormuşuzcasına bi sıcaklık, arada 2 normal kız arkadaşın yapmadığı tarzda dokunuşlar, hareketler ….Onun özel olduğunu inanın ilk el sıkıştığımızda hissetmiştim.. ve işte bikaç gün sonra cinselliğin ilk kez gerçekten devreye girdiği altınkumda gittiğimiz bar.. Dananın kuyruğunun koptuğu bar diyelim, dansı, tekno müziği harbiden severim, sıkıda dans ederim..Biraz muhabbetten sonra davet beklemeden sırayla herkes kendini piste atmıştı, onun hiçte içimin ısınmadığı, erkek düşkünü, beyinsiz kuzeni dışında İçkinin etkisiyle ve dansın verdiği baş dönmesiyle çılgınlar gibi dans ederken onu birden arkamda hissetiğimi ve kalçalarıma ellleriyle sürtünmesini hatırlıyorum, arkamı dönmemle nefesini hissettiğim o dakika varya, o dudaklarımızın birleşmesinin bu kadar kolay olabileceği pozisyon varya, offfff, çok az şeye değişirim, bırakırmıyım hiç, sıkıca sarıldım,iriye yakın göğüslerini, ince belini, o tatlı vajinasını hissettim yaaaa, bende capri, onda ince pant. vardı ve bize özel dansımız başlamıştı işte, ne kadar sexiydik yaaa,o an bizi dikkatle izleyen bi erkeğin boşalmaması heralde imkansızdı… nerdesin yaaa,gel artıkkk…. Diğerlerinin de bizle olması ne lanet bi durum, bi müddet sonra toparlanmak zorunda kalmıştık, o aptal kızın hayırdır napıyosunuz dercesine bakan bakışlarınıfarkettiğimiz an, nase sinirlenmiştim, tuttum kendimi bana özel olanı onun gibilerin bozmaması için, canım oturuyorum ben dedim, tabi onun yüzüde düştü, sanki annelerimiz görmüş gibi, ne biliyimişte…. Sandalyeme geçtim, diğerleride kuyruk gibi oturdular falan, şimdi ne yapmalıydı, o halde kalmak ne iğrenç bi ruh hali biliyomusunuz…. bişeyler olmalıydı, ama nasıl, bi yandanda acaip kesişmeler masada, geri dönüş izinlerinin bitmesine de az kalmıştı hani..Neyseki bikaç dakika sonra benimki biraz toparladı kendini, benim gözler falan hala kayık, iyice kaymışım. İçkiyi abarttığından midesinin bulandığını, tuv.e gideceğini söyledi ve yanımdan geçerken ufak bi çimdiğini yedim, daha doğrusu işaretini… 2 dak geçmeden kendimi tuv.e attım, arkadaşlar inanın acaip kabardığımı, zaten yapı gereği azgın bi kızım,kötü ıslandığımı hatırlıyorum, kendimi ellemeye başlamıştım bile masa köşesinde, kalbimde manyak atıyodu, bikaç kişi vardı tuv.te biride makyajını tazeliyodu falan, Tatlım hangisindesin, miden nasıl dememle, 3. kapının açılması ve beni çekmesi bir oldu, hatırlamak bile yine sulandırdı beni,immmmmm…. kapıyı itmesiyle bi öpüşmeye başlamışız, ama ne öpüşme,dudaklarımı yedi bitirdi, immmm bi yandanda boyun, kulak falan,çok huylandığım yerler… dışardekileri takan falan da yok böyle bi haldeyken e tabii,… Kız dağıttı beni, oturmak istemesemde klozetin üstüne ittiğini hatırlıyorum, kucağımdaki yerini aldı, hemen badiler, sütyenler çıktı, göğüslerini sıkmak, ucunu yalamak ne harikaydı yaaaa, ne kadarda yanıyodu vücutlarımız…kısa süren ön sevişme, sonrasında tahmin edersinizki vajinaların sürtülmesi ve yalanmasını getirdi, öyle bi saldırdıki sulu vajinama,1 kezde İlk defa bu kadar boşaldım! dili yerine dişlerini bi ara acaip yoğun hissetmiştim, canımda yanmıştı, ama değer, bi yandan bozuk türkçeyle arada gidip gelen “immmmm sen ne tatlısın ya yerim seni, kızım varya harbiden bitirdin beni, ne manyak şeymişsin sen, gelsene bi yolunu bulup bizim oraya, bi yolunu bul okulu bitirdikten sonraki eğitim falan……ben artık vazgeçememki senden, ahhhhh bi saniye yavaş, acıdı, tamammmm hızlan, bastır cerennnn, ohhhahhhhhh bastır aşkımmm ,bebeğim benim,önceden nerdeydin sen be, aaahhmmm ….ohhhhhhhhhh……….” Neyseki 2mizde ufak aralıkla boşaldıktan sonra önce ben kendimi attım kapı dışına, aynada yanaklarımın kızarıklığını ve saçlarımızın dağılmışlığını gördüğüm anı da unutamıyorum, korkunç çekiciydik..azgın kız boynumu ne pis morartmıştı, diğer muhabbetleri anlatmıcam arkadaşlar, önce onu gönderdim, sonrada ben… İnanın bi parça mübalağa yok, o günden sonra kalan 8 günümüde onla en anlamlı, güzel şekilde geçirdim, denizde, havuzda iki kez, bide onların kaldığı yerin kapısının önünde son gün vedalaşırken geçirdiğimiz manyak anılarımız var, özellikle ayrılırkenki duygusal&ihtiras dolu o anı bizim gibi yaşayanın olduğunu hiç te sanmıyorum,ama bi sözümüz var ,unutulmayacak bi söz…. Yine diyorum özledim seni, biliyomusun Türk.de lez diye geçinen, kafayı amla bozmuş, duygusuz, çok garip kızlar var, senden sonra sana karşı duyduğum> arzuyu hiçbirine duymadım, 1,2 tatlı kızla olanları saymazsak..Noktalıyorum kızlar, sıkıtıysam pardon diyim, açıkçası biraz da duygulandım, akıllı, kendini bilen bi kızın binlerce erkeğe bedel olduğunu unutmayın, kendinizi sevin, aynı benim sizi sevdiğim gibi…[email protected] Gönderen: ceren

Farklı Bir Sex Hikayesi

  • Online [Free Watch] Full Movie Rebel in the Rye (2017) Rebel in the Rye (2017) Release : 2017-09-15 Country : United States of America Language : English Runtime : 106 Genre : Drama Synopsis Watch Rebel in the Rye Full Movie Online Free. Movie ‘Rebel in the Rye’ was released in 2017-09-15 in genre Drama. The life of celebrated but reclusive author, J.D. Salinger, who gained worldwide fame with the publication of his novel, The Catcher in the Rye. Streaming Movie Rebel in the Rye (2017) Online Incoming search term […]
  • hocamı hamileyken siktim be Slm ben kerem bu olay başımdan üniversite hazırlık sınıfındayken gecti. Sınıfımda 33 kişiydik ve oturaklar kolcaklıydı yani sıra masa falan yoktu. Ders hocamız yani ekin hoca 29 yaşındaydı master falan derken evlenmeyetravesti vakit bulamamış erkek arkadaşıyla beraber yaşıyordu ve hamileydi. Boyu inanılmaz kısaydı yani benim göğüslerime kadar anca geliyordu. Saçları upuzundu kalçalarından aşağı kadra iniyordu. Yaklaşık olarak 6 7 aylık hamileydi bu olay olduğunda. Karnı belirginleşmişti. Olayın olduğu günden önce 2 3 hafta boyunca derste oturuyorum bir ara hocaya baktığımda hocayı bana bakarken buluyordum öne ben gözümü kaçırıyordum tabiki. Ama 1 2 3 nereye kadar. İşte sonunda o gün geldi. Writing yapmıştık hocaya kontro ettirmem gerekiyordu erken bitirmiştim. O sırada karşımda oturan bi kız vardı aramızda 2 metre falan vardı ve bacak bacak üstüne atmıştı giydiği kısacık etekten dolayı. Sexy bacağı ortadaydı diğer erkekler gibi ben de […]
  • Adamın büyük aletiyle bana sokması hoşuma gitti Kız arkadaşım nedense bana geldi birini altına yatmış ve anlatmadan bana geldi anlattı bende inanmadım ilk etapta ne diyor bu diye adamın öyle bir yarağı varmış ki kendi bile içine alamamış hepsini gelmiş bana övüyor adamın yarrağını. Bunlardan birinde kaza yapıp hastanemize gelen bir hasta ile ilişkiye girmemiz. Bu ilginç olayı tüm ayrıntıları ile yazıp sizlerle paylaşmak istiyorum. Oldukça zengin bir aileye mensuptu. Otuz yaş civarında, boylu poslu, kara yağız bir erkekti. Vücudunun bazı yerlerinde kırıklar vardı ama yarağı sağlamdı. Zaten bizi şeytani düşüncelere iten de yarağının sağlamlığıydı. Kasığında bir sıyrık vardı. Orayı pansuman yaparken onun baygın oluşundan yararlanıp yarağına baktım. Ölüsü bile harika görünüyordu. Dirisinin çok daha muhteşem olacağını biliyordum ama bunu önce Banu’ya anlattım. O benden de çılgındı. “Sen o hastayı bana göster” dedi. Zaten belliydi kimden bahsettiğim… Beraber Ender adındaki hastanın […]
  • hamile hocamı siktim 1 Slm ben kerem bu olay başımdan üniversite hazırlık sınıfındayken gecti. Sınıfımda 33 kişiydik ve oturaklar kolcaklıydı yani sıra masa falan yoktu. Ders hocamız yani ekin hoca 29 yaşındaydı master falan derken evlenmeyetravesti vakit bulamamış erkek arkadaşıyla beraber yaşıyordu ve hamileydi. Boyu inanılmaz kısaydı yani benim göğüslerime kadar anca geliyordu. Saçları upuzundu kalçalarından aşağı kadra iniyordu. Yaklaşık olarak 6 7 aylık hamileydi bu olay olduğunda. Karnı belirginleşmişti. Olayın olduğu günden önce 2 3 hafta boyunca derste oturuyorum bir ara hocaya baktığımda hocayı bana bakarken buluyordum öne ben gözümü kaçırıyordum tabiki. Ama 1 2 3 nereye kadar. İşte sonunda o gün geldi. Writing yapmıştık hocaya kontro ettirmem gerekiyordu erken bitirmiştim. O sırada karşımda oturan bi kız vardı aramızda 2 metre falan vardı ve bacak bacak üstüne atmıştı giydiği kısacık etekten dolayı. Sexy bacağı ortadaydı diğer erkekler gibi ben de […]
  • teyzemden çocuğum oldu Teyzemden Çocuğum Oldu Merhabalar .. Tesadufen bu siteye girdim ve hikayeleri okudum ve sizlere yaklaşık 2 yıl once başımdan gecen ve hala devam eden hikayemi anlatma karari aldim. Ben suan 26 yaşındayım 185 boylarında kumral voleybolcu oldugum içiinde atletik bir yapıya sahibim hayatımda pek kız sorunu yasamadim bir cok ilişkim oldu ve bir kızla yapılabilecek her deneyimi yaşadım. Neyse cok ta uzatmıyayım , Olay öz teyzemle başımdan gecti . Teyzem evli benden 8 yaş kadar buyuk suan 34 yaşında, Avusturyada yaşıyor , evli ve eşi ondan 10 yaş kadar buyuk çok bakımlı sexi şeyler giymeyi seven hoş kokulara cok duskun olan narin ince yapılı kucuk goguslu standart kalca yapısına sahip 170 boylarinda cok sexi bir hatundur. Benim ergenlik donemimde bunlar yillik izinlerine gelirlerdi burda kendilerine ait evleride var ve o donemlerde cok aşırı derecede ilgimi çekerdi bilirsiniz o yaşlarda insan hep birini hayal eder masturbasyon yapar . Beni […]
  • kezban teyzem Kezban Teyzem meraba arkadaslar size bundan 1 yıl önce yasadığım bir anımı anlatmak istiyorum komşumuz kezban teyze 41 yaşında balık etli kocaman götlü çok sexi bir kadın.birgün beni evine çağırdı ve mobilyaların yerini değiştireceğini ve bunu tek basına yapamayacağını söyledi. bende yardım edebileceğimi söyledim ve mobilyaları düzelltmeye basladık altında dar ve uzun bir etek üstünde dar bir badi vardi birden mobilyayı tutmak için eğildi ve götü tüm güzelliğiyle ortaya çıktı yarram hemen kalktı birden tuttuğu mobilya devrildi ve ikimiz birden mobilyanın arka tareafında dar bir alanda sıkıştık kalçaları tam sikimin üzerindeydi ve mobilyayı kaldıramadığımız için öylece kalmıştık tek çare oğlunun gelmesini bekleyecektik bu arada benimki kazık gibiydi kezbanm teyze bana ters ters bakıyordu birden mobilyayı biraz itekleyerek alanı az olsa genişlettik birden dayanamadım ve elimi göğüslerine attım dur yapma dedi ama oda istiyordu hemen […]
Sanal seks numaramı görmeyenler için tekrardan numaram : 00353 515 737 08

Bir Cevap Yazın