vermediğim kimse kaldı mı?

Ben 35 yaşında bir erkeğim. İlk maceram 7 yaşındayken bir simitçinin beni bir inşaatta sikmesiyle başladı. O kadar hoşuma gitti ki kuzenimi ayartıp onunla düzenli olarak sikişmeye başladım. Sonra abisi bizi gördü ve kardeşinden gizli olmak kaydıyla benimle o da sikişmek istediğini söyledi. Böylece iki kardeş kuzenle ayrı ayrı sikişmeye başladım. Bir süre sonra diğer kuzenin abisinden haberi olunca aklıma ikisini sikiştirmek geldi. Zorla da olsa ikna ettim ve muhteşem bir üçlü seks yaşadık. Abi kardeşi sikişirken görmek beni o kadar heyecanlandırdı ki ben de kardeşlerime ilgi duymaya başladım. Böylece 12 yaşıma geldiğimde zaten oynaşırken bana götünü sürttüren 8 yaşındaki kızkardeşimi sikmeye başladım. Aynı zamanda abime de götümü siktiriyordum. Ama asıl hayalim annem ve babamla birlikte olmaktı. Babamı da evde kimse yokken ayartıp götümü siktirdikten sonra sıra anneme gelmişti. Uzun süre uğraşıp bir yolunu bulamayınca babamla sikişirken anneme yakalanmaya karar verdim. Ya o da katılacak ya da herşey bitecekti. Beklentim babam beni sikerken annemin görmesi ve bana acıyıp beni tekrar erkek yapmak için bana kendini siktirmesiydi. Ama aksilik tam tersine annem odaya girdiğinde ben babamı domaltmış hızlı hızlı götüne pompalıyordum. Bu yüzden çok büyük kavgalar oldu ve annem babamı evden kovdu. Oysa onun bilmediği bir şey vardı ki evde o hariç herkes birbirini sikiyordu. babam evden gidince ben kendimi tekrar abime siktirmeye devam ettim. Bir gün ona annemi sikmeyi hayal ettiğimi söyleyince hadi bu gece beraber sikelim istemezse zorla sikeriz dedi. Biz de kızkardeşimizi de alıp o gece anneme hepimiz birlikte yatmak istiyoruz dedik ve yatak odasına geçtik. En başta ben yanımda kızkardeşim onun yanında abim ve en sonda da annem yatıyorduk. Ben Kızkardeşime sokmuş hafiften pompalıyordum ki olaya abimde katıldı ve biz iki kardeş aynı anda kızkardeşimize sokmaya içinde gidip gelmeye başladık. Gidip gelmelerden ne olduğunu anlayan annemin ne oluyorsunuz ne yaptığınızı sanıyorsunuz siz demesiyle hepimiz onun üzerine çullandık ve seni sikmek istiyoruuuuuzz diye bağırıp her tarafını yalayıp öpmeye başladık. Annem önce biraz şaşkınlıkla çırpınmaya başladı ama ben can damarını yakalamış amını okşamaya başlamıştım. O nedenle direnmesi uzun sürmedi ve kendini bize bıraktı. Üç kardeş annemizle sevişiyorduk. Kızkardeşim annemin göğüslerini yalarken ya da onunla dudak dudağa öpüşürken biz abimle aynı anda hem amını hem götünü sikiyorduk. Tabii arada kızkardeşimiz de nasibini alıyordu. Sbaha kadar sikiştikten sonra uyuyakaldık. Uyanınca ilk yaptığımız iş babamızı arayıp eve çağırmak oldu. Babam abimle kızkardeşimi de sikince evdeki sex halkası tamamlanmış oldu.
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

Farklı Bir Sex Hikayesi

  • Abim felç geçirince yengemi sikmek bana kaldı Selam arkadaşlar, ben Hakan. 25 yaşındayım, bekarım. Aksaray’ın küçük bir köyünde yaşıyorum. Ben de size abimin karısı yengemi siktiğimi anlatacağım. Yengem ben daha 6 yaşındayken abimle evlendi ve bizim aileye gelin geldi. Abim şu anda 44 yaşında. Yengem ise 41, oldukça kilolu, 120 kilonun üzerinde, koca götlü, koca göğüslü, normal güzellikte köylü bir kadın. 3 çocukları var, en büyüğü kız evlendi ve yurtdışında yaşıyor. Geriye kalan 2 çocuk ta erkek, biri 16 ve en küçüğü 7 yaşında. Köyde abimle evlerimiz aynı avlunun içinde, dip dibe. Bundan 5 sene önce annemi, 2 sene önce de babamı kaybettik. Yani 2 senedir bizim evde ben tek kalıyorum. Bekar olduğum için, bizim evin işlerini ve temizliği falan da yengem yapar. Askerden geldiğim günlerdi. Askerden gelen arkadaşlar bilir, çok azgındım. Bir sabah avludan gelen türkü sesiyle uyandım. Tül perdeden dışarı baktığımda gözlerime inanamadım. Yengem avluda türkü söyleyerek çamaşır […]
  • Online [Free Watch] Full Movie Rebel in the Rye (2017) Rebel in the Rye (2017) Release : 2017-09-15 Country : United States of America Language : English Runtime : 106 Genre : Drama Synopsis Watch Rebel in the Rye Full Movie Online Free. Movie ‘Rebel in the Rye’ was released in 2017-09-15 in genre Drama. The life of celebrated but reclusive author, J.D. Salinger, who gained worldwide fame with the publication of his novel, The Catcher in the Rye. Streaming Movie Rebel in the Rye (2017) Online Incoming search term […]
  • Online [Free Watch] Full Movie Coco (2017) Coco (2017) Release : 2017-10-27 Country : United States of America Language : English,Español Runtime : 109 Genre : Adventure,Animation,Family,Fantasy Synopsis Watch Coco Full Movie Online Free. Movie ‘Coco’ was released in 2017-10-27 in genre Adventure,Animation,Family,Fantasy. Despite his family’s baffling generations-old ban on music, Miguel dreams of becoming an accomplished musician like his idol, Ernesto de la Cruz. Desperate to prove his talent, Miguel finds himself in the stunning and colorful […]
  • baldızım dul benim sikim dik kaldı Selam, ben serbesthikayeler.net okurları için hazırladığım bir anımı paylaşıyorum. Size geçen yıl yaşadığım bir anımı yazıyorum. Evliyim, eşim her yaz olduğu gibi bu yaz da ailesiyle birlikte Marmaristeki yazlıklarına gitmişti. Ben işimden dolayı İstanbulda kalmak zorundaydım. Ertesi gün telefonum çaldı, arayan dul baldızımdı (eşimin ablası). Hal hatır sorduktan sonra benim niye gitmediğimi sordu. İşimin yoğunluğundan gidemediğimi söyledim. “Bekar kaldın demek, eee ne yapacaksın şimdi 15 gün boyunca?” diye sordu. Baldızım olduğu için çekiniyordum, fazla birşey diyemiyordum, “Ne yapayım, akşamları arkadaşlarla falan takılıp birşeyler içeriz, sonra da eve…” dedim.Akşam üzeri eşim aradı ve ablasının evine elektrik tesisatı tamiri için ustaların geleceğini, oraya gitmemi istedi. “Ne zaman?” diye sordum, “Ablam seni arayacak.” dedi. Akşam baldızım aradı ve yarın müsait olursam evinde birkaç saat durmamı istedi. Baldız çalışıyordu ve […]
  • kızlığım kuzende kaldı Slm ben handan bursada yaşıyorum yaşım 18 1,65 boyum war ve 55 kiloyum sexi bir bayanım her neyse boşwerin bunları benim 17 yaşında repçi bir kuzenim war adı hakan 1,77 boylarında falan yakışıklı bi çocuk.Neyse biz hikayeye geçelim olay 2 yıl evvel gerçekleşti biz kuzenim hakanlarla çook yakındık o zamanlar annemler aret olmuşlardı yani kanki gibibişey her neyse hakanla hep şakalaşır ve beraber takılırdık annemler bi gün bizim eve hakanın annesiyle babasının geliceğini söylediler bende hakanların ewde taklırız dedim sonra hakana gittim evde tektik hakan yine bi şarkı sözleri yazıp o sözleri bana hip hop tarzı okuyodu neyse daha sonra hakan bana evde porno film olduğunu söyledi seğredelimmi dedi bende tamam dedim sesini kıstık dışarı ses gitmesin diye filmde kadını 3 kişi hallediyolardı hakana bi baktım penisiyle oynuyo zevke geldim daha sonra bana bizde deneyelim mi dedi bende tamam ama kimse bilmesin dedim daha sonra beni soymaya […]
  • Arkadaşlarını getiren sevgilimi ve arkadaşlarını yarrağımla ödüllendirdim Selam arkadaşlar ben zeki 20 yaşında genç ve yakışıklı biriyim. Uzun süreden beri birlikte olduğum Betül adında bir sevgilim var. Betül gerçekten çok güzel bir kızdır. Uzun boylu kumral çok dikkat çekici bir fiziği vardır. Sevgilimle önce nasıl tanıştığımızı anlatmak istiyorum. O gün bir kafeye gitmiştim ve arkadaşlarımı bekliyordum. O sırada gözüm tam karşı masada oturan bir kıza takıldı. Masada bir yandan kolasını yudumluyor bir yandan da gözlerini dikmiş bana bakıyordu. Benim de gözüm ona takıldı. Gözümü biraz aşağıya indirince mini eteğinin altında çok seksi duran bacaklarını gördüm. O kadar güzel görünüyordu ki gözlerimi o muhteşem bacaklarından alamamıştım. Bir süre böyle karşılıklı bakıştık ama ben daha fazla kendimi tutamayarak kalktım ve tanışmaya gittim. Yanına gider gitmez de hiç çekinmeden tanışabilir miyiz diye sordum. Kız önce bu teklifime şaşırdı ama şaşkınlığı geçince tabi diyerek oturmamı söyledi. Neyse o gün orada […]
Sanal seks numaramı görmeyenler için tekrardan numaram : 00353 515 737 08

Bir Cevap Yazın