arkadasimin karisinitavladim

Arkadaşımın karısını….tavladım Selam,ben Murat.26 yaşındayım ve bir şirkette muhasebeci olarak çalışmaktayım.Başımdan geçen olay yaklaşık 1,5-2 ay oldu.Aynı şirkette Ayhan isminde bir pazarlamacı arkadaşım…

Posted On

Sınıf arkadaşımın amına operasyon

Bizim sınıfa dönemin ortasında yan sınıftan bi kız gelmişti. ismi Dilan 160 boylarında 50 kilo civarında sarışın biir afetti. Neyse tanıştık gün geçtiikçe…

Posted On

arkadaşımın karısını nazlıyı siktim

slm arkadaşlar öncelikle busite sahiplerine tşk sunarım anlatacağım bu gerçek olan bir sırımı paylaşmak istiyorum anlatacağım olay sadece isim gerçek olmayan gerisi hep…

Posted On

esim ve arkadasimin karisi

slm ben yılmaz ist yazıyom esımın arkadası sıbel bıze gelmıstı ben evde erken geldıgım bırgun onları yatak odasında buldumve oynasıyolardı sessızce ızledımyaklasık 20dakka…

Posted On

iş arkadaşımın kızı!

Selam arkadaşlar.Ben Hakan.20 yaşında hayatı renkli yaşamasını seven tamamen özgür bi yaşam stilim var.Şehir şehir gezmeyi yeni yerler keşfetmeyi severim.Sex benim için her…

Posted On

arkadaşımın kölesi oldum..

merhababen 18 yaşımdayım bundan 2 sene önceydi arkadaşım onurla beraber top oynamaya gidecektik evine onu çağırmaya gitmiştim kapısını çaldığımda bilgisayarda bi işim var…

Posted On

arkadaşımın annesi yengesi ve ben

Her gün olduğu gibi o günde arkadaşımı evinden çağırmaya gitmiştim zile bastım arkadaşımın annesi çıktı ve arkadaşımın evde olmadğını fakat birazdan geleceğini söyledi…

Posted On

gardiyan arkadaşımın karısı gülcan

Merhaba ben otuzaltı yaşında yakışıklı ve seksi bir adamım. İsmim cem, sizlere tamamen gerçek bir anımı anlatacağım. Yurtdışında birlikte çalıştığımız arkadaşım olcay bir…

Posted On

arkadasimin kolesiyim

ARKADAŞIMIN KÖLESİYİM Sizlere, ayaklara duyduğum ilgi sebebiyle üniversite yıllarımda başımdan geçen bazı olaylar sonunda ev arkadaşımın ayak ve seks kölesi haline nasıl geldiğimi…

Posted On