ablamla anneme tecavüz ettim

Aslında ensest ilişkilerden bu hikayeleri okumadan önce ilgilenmezdim ama ablama karşı her zaman bir ilgim vardı. Ablam 29 yaşında, balıketli, sarışın, kara gözlü bir hatundur. Sürekli seksi kıyafetler giyer. Ve herhalde bu sebebten dolayı onu oldum olasıya sikmek istemişimdir.3 Sene önce evlendi. Benim bi de aynı apartmanda oturan kankim var. Sürekli beraber takılırız ve hiç kız arkadaşımız olmadı. Bir ay önce evde oturuyordum. Ablam bize geldi. Üzerinde mavi bir kolsuz bluz ve altında mini kot eteği vardı. Ten rengi kulotlu çorapta giymişti. Annemle beraber kadın kadına sohbet ediyorladı. Daha sonra annemin bankaya gitmesi gerektiğinden dışarı çıktı. Bende ablamı okşayabilmek için çareler arıyordum.Slow bir kaset koydum ve şaklabanca dans edelimmi diye sordun ablama. Ablamda balıklama atladı. Birbirimize yapışık bir şey şekilde dans ediyorduk. Ben bi anda eteğinin içinden götünü avuçladım. Ablam çok şaşırmıştı ve çok kızdı. Bende mecburiyetten bıraktım. Daha sonra kankiyi aradım ve olanları ve yapmak istediklerimi aynen anlattım. Çok şaşırmış ve çok mutlu olmuştu. Çünkü ikimizde ilk defa bir hatunu sikecektik. Hemde ne hatun.Bunun üzerine vakit kaybetmeden bana geldi. Ablam salonda oturuyordu. Kanki ile beraber ablamın yanına gittik. Ablam korkmuştu. Ellibir oynayalımmı diyince rahatladı ve masaya gitmek için ayağa kalktı ve osırada ablamı kucakladım ve odaya götürdük. Ablam bize yalvarıyordu ama çıldırmıştık artık. Yatağa bırakınca bacakları dahada açıldı ve ten rengi kulotlu çorabının altından bacakları çok seksi gözüküyordu.Verdiği frikikleri düşününce…Ablamı hemen bağladık. Bu sırada zil çaldı ve annem gelmiş olmalıydı. Kanki onuda sikelim dedi ve ben ilk başta karşı çıktım. Ama 50 yaşın verdiği olgunluk, tecrübe ve bana verdiği frikikleri düşününce okeyi verdim. Bizim bu şekilde tecavüz etmemiz çok zordu. Bu yüzden aşağı sokaktaki taksicileride çağırdım. Kanki annemi odadan uzak tutmaya çalışıyordu ve taksiciler gelinceye kadar bunu başarmıştı. Şimdi on kişiydik. Annemin üzerinde ten rengi kulotlu çorap ve uzun bir elbise vardı. Göğüsleride bayağı büyüktü. Annem taksicileri niye geldiğini ordu ve bende odaya gelde söyleyeyim dedim. Annem odaya gelince ablamı yatağa bağlı bir şekilde gördü ve şok geçirmişti.Hemen arkasına döndü ama arkasında sekiz kişi vardı. Kanki annemi yakaladı ve onuda yatağa attı. Şimdi on erkek tarafından sikilmek için bekliyorlardı. Kanki kameramı aldı ve olayı tamemen amatörce görüntüledik. İlk başta ablamı sonrada annemi amından götünden siktim. Sonra annemi memelerine yumuldum ve uçlarını adeta yiyordum. Annem ise acıdan ve zevkten kıvranıyordu. Bu sırada diğer elemanlarda annemim amıma girmiş, ablam ise altı erkeğin arasından acı içindeydi çünkü kanki iice hayvanlaşmıştı. Ve 12 el ablamın her tarafında geziniyordu. Grup halinde defalarca yaptık ikisinide.İkiside amından çok sikilmişlerdi ama götten hiç yememişlerde taaki bu güne kadar. Artık iice sapıtmıştık anneme amına ve götüne kanki ile beraber çift el girdik. Bu sırada ablam ise bardağa doldurduğumuz 10 kişinin dölünü içti. Sonra tabiiki ablama çift el daldık hatırı kalmasın die. Annem ile ablama baktığımda gördüğüm manzara korkunçtu. Amları ve götleri iice açılmış ve vücutları morluk içindeydi. Bu olaydan sonra kocası ablamı boşadı. Ablamda hamile herhalde onuz bekliyordur.

Farklı Bir Sex Hikayesi

  • yengeme tecavüz ettim çok pişmanım Merhaba www.Mobil Porno Hikayeleri seks okurları.Benim bir yengem var. Yenge de ne yenge. Kuzenim haftanın 5 günü pazara çıkıyor. Bi gün Hande yengem eve telefon etti ve evde hiç salça kalmadığını ona alıp alamayacağımı sordu bende alırım dedim ve salçayı aldım, onların evine gittim. Yengemde tesadüfen ben 31 çekerken aramıştı ve içimden ona bir kızgınlık uyanmıştı. Ben seni bi sikiyim de gör gibi düşünceler uyanıyordu aklımda. Zaten arada birde 31 çekerken onu siktiğimi hayal ediyordum. Neyse eve geldiğimde evde temizlik yapıyordu. Bu yüzden uzunluğu neredeyse sikim kadar olan bi şort giymiş üzerinde de sütyen vardı. Hande sarışın 1.60 boyunda 90-60-90 göğüsleri taş gibi 22 yaşında ve sahip olduğu çocuğunda katmış olduğu olgun bir kadındı. Çok güzeldi. Hep fantezilerimi süslüyor evde yalnız kaldığımda ona bu fantezilerimi anlatmak isteyip onu sikmek istiyor fakat kendime hep hakim oluyordum. Ama beni salçayı mutfağa koymaya gönderip […]
  • Arkadaşımın Annesine Tecavüz Ettim Adım Murat ve sizlere başımdan geçen bir Tecavüz sex hikayesi anlatacağım. Yaşım 22 ve oldukça kalıplı biriyim. Uzun zamandır arkadaşım olan Mert’in annesi Müjgan teyze kapalı ama dehşet bir hatun. Hep başımı döndürmüştür. Beni o koca memeleri, Kot etek giydiği zaman götünün kabarıklığı deli ediyordu. Bazen mutfakta veya evin içinde geçerken yarrağımı sürtüyordum veya sürtmeye çalışıyordum. Sürekli olgun, mature, milf porno izleyip Müjganı düşünüyor hoyratça esen rüzgara karşı kafamda Sex hikayeleri kurup 31 çekiyordum. Günler benim kafamda Müjgan ablayla kurduğum Sex Hikayeleri tekrar etmemle geçip gidiyordu. Bir gün işyerinde bir olaya karıştığım için işten çıkartıldım. Zaten moralim bozuk eve geldiğimde babamın işten atıldığımı öğrenmesiyle verdiği sert tepkiyi hazmedemeyince kapıyı vurup çıktım. Sağda solda takıldıktan sonra saatin epey geç olduğunu farkettiğimde aklıma arkadaşım Mert geldi. Merti arayıp buluşalım falan dedim […]
  • ablamla olan yasak aşkımız Adım Özgür. Üniversitede okuyorum. İzmir’de yaşıyorum. Ablamla yaşadığım eşsiz anımı sizlerle paylaşmak istedim. Ablam 170 boyunda hafif balık etli ve çok güzel bir kızdı. Ve de öğretmendi. Daima onu hayal edip banyoda ve tuvalette boşalırdım. Ablama kaçamak bakışlar atar ona farkkettirmeden kalçalarını izlerdim. Birgün dayanamayarak ablam tuvalete girdiğinde anahtar deliğinden izlemeye başladım. Oturduğunda sadece yüzü görünüyordu, ancak işini bitirip ayağa kalktığında o güzel amını temizlemek için adeta bana sunuyordu. Ayakta olduğunda her şeyi çok görebiliyordum. Bu olay bende bir alışkanlık haline gelmişti. Ablam amını çoğunluk tertemiz tutsa da bazen hafif kıllı da oluyordu. Lavabo hemen kapının dibinde olduğu için kapıya sonuna kadar yaklaşıyordu. Kapıyı açıp o güzel amını yalamamak içini kendimi zor zaptediyordum. Amını yavaşça ve adeta bana sunarcasına öne itiyordu. Bense dizlerimin üstünde o güzel amını yalamanın hayaliyle […]
  • hemşire mervemi sikerek tatmin ettim Merhaba değerli sex hikayeleri okurları , ben Erzincandan Talip. 34 yaşında, 1.72 boyunda, kumral, hafif göbekli bir beyim. Erzincana yakın illerin birinde, özel bir hastanede sağlık memuru olarak çalışıyorum. Eşim Hatice ise hemşiredir ve aynı hastanede çalışırız. Eşim 31 yaşında, 1.70 boyunda, esmer, balık etli, sokakta kapalı giyinen, başı örtülü bir kadındır. Ama o kapalı giyinmesinin altında ne orusbuluklar yatar, bunu bir tek ben bilirim. Haticem benim orusbumdur. Eşimle 6 yıllık bir evliliğimiz var ve çalışırken hiç açık vermez, gayet ciddidir. Sokakta başı örtülü ve pardesü giyen eşim, hastanede hep dar etekler, dar pantolonlar giymekten ve mükemmel vücudunu sergilemekten kaçınmaz. Külotlarının çoğu beyaz tangadır,( ) eşim için tanga külot giymek bir tutkudur. Hastanede genellikle hemşirelerin götüne bakılır. Eşim de hastanede beyaz etek ve pantolonla gezerken, her gören erkek mutlaka arkasını dönüp birdaha bakar. Güzel […]
  • anneme pompaladım Herşey ben 14 yaşında iken başladı. Babam,Annem,Ben ve 5 yaşındaki kız kardeşim birlikte mutlu yaşıyorduk.Babam normal sınırlarında orta fizikli ve standart bir adam. Memur ,aşırı sigara ve içki içer geceleri eve hep geç gelir spor hiç yapmamıştır.Ben 189 cm. boyunda basketbolla ilgilenen iri fizikli ve sekse çok küçük yaşlardan itibaren ilgi duyan hergün bir yada iki kez mastürbasyon yapan birisiyim.Kız kardeşim ise çok küçük ve çevresinde yaşadıklerıyla ilgili habersiz, bilgisizdir. Babam 42 yaşında, Annem ise o dönemde 34 yaşındaydı. Annem oldukça hoş görünümlü orta boylu,geniş ancak buna rağmen düzgün ve sert kalçaları olan ,kalın ,etli bacaklı, diri göğüslü,esmer özelliklede kalçalarına göre çok ince beli olan bir kadın.Çalıştığı için çeşitli ve düzgün elbiseler giyip güzel makyaj yapmakta.Ev içersinde serbest mevsime göre ince kalın kısa uzun elbiseler giyiyor. İşte tam o dönem içersinde günlerden bir gün Annem Babamla sert bir […]
  • arzuladığım hatunu sonunda elde ettim Merhaba www.Mobil Porno Hikayeleri seks okurları.Sıradan bir çarşambaydı. Sabahın erken saatlerinde kalkmış, ütülü gömlek bulamayınca çekmecelerimi karıştırmaya başlamıştım. O an dantelli kırmızı geceliğim gözüme çarptı. “Neden olmasın?” dedim. Nasılsa geceliğim o kadar kısaydı ki, altına rahatlıkla dar kumaş eteğimi giyebilirdim.Üzerime bir ceket alıp alelacele arabama atladım.Ve işte yine bir İstanbul klasiği, trafik. Güzel bir müzik bulmak için radyomu kurcalarken fazla eğilmiş olmalıyım ki kafamı kaldırdığımda yanımdaki otobnüsteki herkesin dışarı taşmış göğüslerime bakmakta olduğunu fark ettim.Cam kenarındaki tüm sırayı sırayla süzdüm. Ağzının suyu akan erkekler ve hayretle bakan kızların arasında bir genç kız dikkatimi çekmişti. Kızıl saçlı beyaz tenli bu afet, işaret parmağını ağzına götürmüş, göğüslerime baka baka emiyordu. Bir anda her yanımı ateş bastığını hissettim.O an diğerlerinin de bizi izliyor olmasının yarattığı […]
Telefonda boşalmak ister misin? Hemen ara aşkım : 00353 515 737 08

Bir cevap yazın